Search
۱۴۰۳-۰۱-۱۰
  • :
  • :

همکاری‌های مشترک مایکروسافت و AWS برای توسعه یادگیری ماشینی

همکاری‌های مشترک مایکروسافت و AWS برای توسعه یادگیری ماشینی

مرکز توسعه خدمات پردازش ابری آمازون (AWS) به همراه مایکروسافت اعلام کردند یک منبع جدید در حوزه یادگیری عمیق ماشینی راه‌اندازی می‌کنند که Gluon نامیده می‌شود و به توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری کمک می‌کند در همه سطوح برای ارایه نمونه اولیه، ساخت، آموزش و استقرار مدل‌های پیچیده یادگیری ماشینی مبتنی بر فضای پردازش ابری، دستگاه‌های کاربردی و اپلیکیشن‌های موبایلی از آن استفاده کنند.

به گزارش وب‌سایت مایکروسافت، رابط کاربری Gluon هم‌اکنون با سیستم Apache MXNet کار می‌کند و قرار است پس از عرضه در آینده نزدیک با پلتفرم Cognitive Toolkit مایکروسافت (CNTK) سازگار شود.

مراکز توسعه‌دهنده نرم‌افزار با رابط کاربری Gluon می‌توانند مدل‌های یادگیری ماشینی را با استفاده از رابط کاربری برنامه‌نویسی Python API را مبتنی بر محدوده‌ای از اجزای پیش‌ساخته شبکه ارایه دهند. توسعه‌دهندگان با همه مهارت‌ها و در سطوح‌های مختلف با استفاده از سیستم مذکور مبتنی بر کدهای ساده و مختصر شبکه‌های عصبی ایجاد کنند و در عین حال مشکلی برای عملکرد سیستم خود به وجود نیاورند.

دو شرکت مایکروسافت و AWS به صورت مشترک منابع و مشخصات سیستم Gluon را منتشر کردند تا دیگر موتورهای یادگیری عمیق ماشینی بتوانند با این رابط کاربری تطبیق پیدا کنند.

منبع: همکاران سیستم




پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *