Search
۱۴۰۳-۰۲-۲۹
  • :
  • :

گوگل به شناسایی‌کنندگان حفره‌های کروم ۲۰ هزار دلار جایزه داد

گوگل به شناسایی‌کنندگان حفره‌های کروم ۲۰ هزار دلار جایزه داد

شرکت گوگل یک نسخه‌ به‌روزرسان برای مرورگر اینترنتی Chrome عرضه کرد و توضیح داد که در آن پنج حفره آسیب‌پذیر برطرف شده است و کاربران می‌بایست ویرایش ۵۰.۰.۲۶۶۱.۱۰۲ را در اختیار بگیرند تا مشکلات امنیتی مذکور برطرف شود.

به گزارش وبسایت Zdnet، نسخه جدید مرورگر اینترنتی گوگل پنج حفره آسیب‌پذیر Chrome مخصوص سیستم‌های عامل ویندوز، مک و لینوکس را برطرف کرده است که سه مورد از آنها به شدت خطرناک هستند و دو مورد دیگر در رده متوسط طبقه‌بندی می‌شوند.

شرکت گوگل همچنین این ماه ۲۰۳۳۷ دلار جایزه نقدی را به کارشناسان نرم‌افزاری که حفره‌های امنیتی Chrome را شناسایی کرده بودند، پرداخت کرد. بخش اعظم این جایزه توسط «ماریوس ملینسکی» کارشناس امنیتی لهستانی دریافت شد. او به واسطه شناسایی دو حفره امنیتی خطرناک در این مرورگر اینترنتی توانست جایزه نقدی ۱۵۵۰۰ دلاری را دریافت کند. این حفره‌ها به سیستم‌های Document Object Model (DOM) و V۸ Blink در مرورگر Chrome مربوط می‌شدند.

حفره خطرناک دیگر به موتور V۸ JavaScript جست‌وجوگر اینترنتی Chrome محسوب می‌شد که «چونگوو هان» آن را شناسایی کرد تا جایزه ۳۰۰۰ دلاری را دریافت کند. او ماه گذشته هم به واسطه شناسایی یک حفره خطرناک دیگر مرتبط با سیستم V۸ توانست از گوگل ۵۰۰۰ دلار جایزه بگیرد.

منبع: همکاران سیستم




پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *