Search
۱۴۰۳-۰۲-۲۷
  • :
  • :

پلتفرم Spark سیسکو گسترش می‌یابد

پلتفرم Spark سیسکو گسترش می‌یابد

شرکت سیسکو در تلاش است پلتفرم Spark خود را توسعه دهد و در آن گزینه‌های امنیتی جدید، سخت‌افزار جدید، امکانات و خدمات جدید را در اختیار کاربران سازمانی بگذارد.

توسعه پلتفرم Spark نشان می‌دهد که سیسکو چه برنامه‌هایی برای حضور در بازار خدمات سازمانی مبتنی بر اشتراک کاربران دارد. این اتفاق همچنین اطمینان سیسکو را در شرایطی برای یکپارچه سازی ارتباط درون‌سازمانی ارتقا می‌دهد که شرکت‌های نوظهور از جمله Slack و رقبای بزرگتری مانند گوگل فضای ارتباطی درون سازمان‌ها را به طور کامل تغییر داده‌اند.

به گزارش وب‌سایت Zdnet، خدمات جدید ارایه شده از سوی سیسکو همچنین مشخص می‌کند که این شرکت چه برنامه‌هایی برای کاربران کنونی خود دارد تا بتوانند بر اساس طرح‌های اشتراکی خدمات مورد نیاز خود را در اختیار بگیرند.

«آنجی میستِرتا» مدیر بازاریابی شرکت سیسکو گفت: «یکی از مواردی که برای ما اهمیت زیادی دارد این است که به مشتریان خود کمک کنیم نقشه فعالیت‌های خود در دنیای پردازش ابری را در اختیار داشته باشند».

شرکت سیسکو برای آنکه بتواند پلتفرم Spark را بیش از پیش در دسترس سازمان‌ها بگذارد، خدمات Spark Hybrid Media را گسترش داده است. این خدمات که نخستین بار نوامبر گذشته عرضه شد به کاربران سازمانی امکان داد تا بتوانند پلتفرم Spark سیسکو را در قالب نرم‌افزارهای معمول، روی فضای ابری یا در دو حالت یاد شده مورد استفاده قرار دهند.

منبع: همکاران سیستم




پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *