Search
۱۴۰۳-۰۱-۱۰
  • :
  • :

«مِگ ویتمن» از مدیرعاملی HPE کنار می‌رود

«مِگ ویتمن» از مدیرعاملی HPE کنار می‌رود

خانم «مِگ ویتمن» مدیرعامل مرکز خدمات سازمانی شرکت اچ‌پی موسوم به HPE اعلام کرد در اوایل سال آتی میلادی از این پست خود کناره‌گیری می‌کند. این شرکت روز گذشته ضمن انتشار گزارش مربوط به فصل چهارم سال مالی جاری توضیح داد «آنتونیو نِری» رئیس هیئت مدیره شرکت HPE از تاریخ اول فوریه ۲۰۱۸ به جای خانم ویتمن فعالیت خود را آغاز می‌کند.

به گزارش وب‌سایت Zdnet، در بیانیه منتشر شده از سوی «مِگ ویتمن» گفته شد: «امروز شرکت HP به عنوان چهارمین شرکت بزرگ فناوری در جهان به جلو حرکت می‌کند و برای ادامه پیروزی‌های خود در بازارهای مرتبط موقعیت مناسبی دارد. هم‌اکنون زمان مناسب فرا رسیده است تا آنتونیو و گروه جدید مدیریتی سکان HPE را در دست بگیرند. من اطمینان کامل دارم که آنا برای ساخت یک شرکت بزرگ با آینده خوب توانایی لازم را دارند».

خانم ویتمن در سپتامبر ۲۰۱۱ به عنوان مدیرعامل شرکت HP برگزیده شد و پس از دوره انتصاب کوتاه‌مدت «لئو آپوتِکِر» این موقعیت را در دست گرفت. ویتمن همچنین اقدامات گسترده‌ای برای تغییر ساختار شرکت خود انجام داد، در بخش تحقیق و توسعه سرمایه‌گذاری‌های فراوان کرد، و سرانجام شرکت HP را به دو شرکت مجزای Hewlett Packard Enterprise و HP تقسیم کرد. شرکت HPE با سرورها، شبکه‌ها، سیستم‌های امنیتی و مراکز داده بر سازمان‌ها تمرکز دارد همچنین سیستم‌های مرتبط به اینترنت اشیا را هم توسعه می‌دهد.

منبع: همکاران سیستم




پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *