کسبوکارها اگر چه نسبت به اهمیت اپلیکیشنهای موبایلی برای جذب کاربر و بهبود تجربه مشری واقف هستند ولی در عمل، موانع و چالشهایی چند وجود دارد که حرکت در این مسیر را برای سازمانها کُند میسازد.
به گزارش وبسایت SD Times، شرکت Kony با همکاری Wakefield Research از بیش از ۱۰۰۰ مدیر تجاری سوالاتی پرسیده و نظر آنها را در خصوص نیاز شرکتها به یک استراتژی اپلیکیشن موبایلی جویا شده است.
یافتهها نشان میدهد که سازمانها بر ضرورت استفاده از اپهای موبایلی تاکید دارند ولی بعضاً با چالشهایی همچون «فقدان پرسنل ماهر، بودجه اندک و نگرانیهای امنیتی» در این حوزه روبرو هستند.
برای حل مشکل پرسنل ناوارد، برخی مدیران به استفاده از خدمات شرکتهای طرف ثالثی که در زمینه ساخت، مدیریت و نگهداری اپلیکیشنهای همراه فعالیت دارند روی میآورند و گروهی دیگر نیز به «استخدام کارشناس زبده» علاقه نشان میدهند.
در این تحقیق، ۹۸ درصد پاسخدهندگان گفتهاند شرکت متبوع آنها به نحوی از مزایای اپلیکیشنهای موبایلی بهرهمند شده است و ۶۵ درصد نیز گفتهاند در یک سال گذشته، سرمایهگذاریهایی در این حوزه انجام دادهاند.
منبع: همکاران سیستم