Search
۱۴۰۳-۰۱-۰۹
  • :
  • :

لینکدین سیستم مشاوره شغلی راه‌ اندازی می‌کند

لینکدین سیستم مشاوره شغلی راه‌ اندازی می‌کند

لینکدین که تمایز قابل توجهی با فیس‌بوک و سایر شبکه‌های اجتماعی دارد، به عنوان یکی از سرویس‌های اصلی جهت برقراری ارتباط با یک محیط حرفه‌ای تلقی می‎گردد.

لینکدین، شبکه اجتماعی تجاری است که در ماه مه ۲۰۰۳ شروع بکار کرده است. البته این شبکه کمی با سایر شبکه‌های اجتماعی متفاوت است و اگر مبنای سرویسی مثل فیس‌بوک، قرار دادن پست‌های مختلف و کامنت‌گذاری و لایک آنها باشد، در لینکدین فضا رسمی‌تر است و بیشتر، فعالیت‌های تجاری در آن صورت می‌گیرد؛ بدین صورت که از طریق آن می‌توانید پروفایلی برای خود ایجاد و توانایی‌ها و تجارب کاری خود را در آن درج کنید تا ضمن معرفی خود، فرصت‌های متفاوتی را ایجاد نمایید.

به گزارش ونچربیت، لینکدین قصد دارد اقدامات خود را در راستای نمودار اقتصادی برای کمک به ۵۳۰ میلیون عضو توسعه دهد. هدف اولیه و اصلی از ارائه این سیستم، به حداکثر رساندن روابط شغلی این ۵۳۰ میلیون عضو است.

این شرکت برای نیل به هدف خود، به تازگی سیستم مشاوره شغلی ایجاد نموده و قرار است پس از راه‌اندازی، در کشورهای ایالات متحده، بریتانیا، استرالیا و هند در دسترس قرار گیرد، اما به زودی و طی ماه‌های آتی در سطح جهان گسترش خواهد یافت.

همگی تمایل داریم که نسبت به مشاغل حرفه‌ای خود که تخصص داریم، فرصت‌های بهتری بیابیم و واقعیت این است که بسیاری به دنبال نوعی مشاوره بوده تا بتوانند یک بازاریاب، فروشنده، مهندس، طراح، سرآشپز و یا کارآفرین خوب باشند. تصور لینکدین این است که شاید لازم است نگاهی به روابطی که در شبکه اجتماعی حرفه‌ای ایجاد کرده‌ایم، بیندازیم.

این روابط حتماً به یک دلیل خاص به وجود آمده است، اما شاید ندانیم که چگونه روابط مشاور-کارفرما را ایجاد کنیم. اعضای درون داشبورد لینکدین می‌توانند به مرکز مشاوره شغلی دسترسی داشته و از آنجا، اولویت‌های خود را در مورد مشاوره دادن/گرفتن تعیین نمایند.

لینکدین در همین زمینه، توصیه‌هایی بر مبنای آنچه که مشخص می‌کنید و همچنین منافع دوطرفه و آنچه در موردتان می‌داند طرح می‌کند تا شما را به هدفتان نزدیک نماید.

لینکدین که تمایز قابل توجهی با فیس‌بوک و سایر شبکه‌های اجتماعی دارد، به عنوان یکی از سرویس‌های اصلی جهت برقراری ارتباط با یک محیط حرفه‌ای تلقی می‎گردد.

ابزارهای زیادی برای تسهیل در برقراری ارتباط با افراد حرفه‌ای وجود دارد. گام بعدی برای کمک به افراد، بهبود وضعیت اقتصادی و متصل کردن وی به مشاور است که بتواند زندگی او را بهبود ببخشد.

منبع: رایورز




پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *