Search
۱۴۰۳-۰۱-۱۰
  • :
  • :

عرضه دانگل خروجی هدفون و شارژ آیفون توسط Belkin

عرضه دانگل خروجی هدفون و شارژ آیفون توسط Belkin

بعد از گذشت یک سال ازعرضه آیفون ۷، اپل دوباره عرضه دانگل تبدیل هدفون و شارژر آیفون را آغاز کرد. در ماه سپتامبر، شرکت Belkin نسخه جدیدی از آداپتور تبدیل Rockstar که حالا به جک ۳.۵ میلی متری هدفون و خروجی لایتینگ نیز مجهز هست را برای فروش عرضه کرد. نسخه قبلی این آداپتور، دو خروجی لایتینگ داشت و برای استفاده از هدفون ۳.۵ میلی متری می‌بایست دانگل‌های مخصوص اپل به این محصول متصل می‌شد. اما این شیوه اتصال دانگل در دانگل، هم برای لپ تاپ و هم برای گوشی به صرفه نبود.

آداپتور جدید عرضه توسط Belkin، ۳۴.۹۵ دلار قیمت دارد که ۵ دلار از نسخه قبلی- که با انتقادهای فراوانی از سوی مشتریان روبرو شد- ارزان‌تر است. کاربر با این آداپتور جدید این امکان را دارد که هم زمان با شارژ کردن گوشی، از طریق هدفون به موسیقی نیز گوش دهد و همچنین کیفیت صدای خوبی نیز ارائه می‌دهد.

اما این محصول معایبی نیز دارد که نمی‌توان چندان نادیده گرفت. معمولا کاربران تمایلی به استفاده از دانگل‌های حجیم و بد ریخت در انظار عمومی ندارند. آداپتور جدید اما به مراتب از دانگل موجود در جعبه آیفون بزرگ‌تر است. به علاوه کیفیت جنس استفاده شده در ساخت آن از دانگل خود اپل کمتر است که حین مقایسه دو محصول به خوبی قابل لمس است.

بلکین اعلام کرده است که پورت لایتینگ این محصول تنها برای سینک و شارژ گوشی قابل استفاده است و مثلا اگر دانگل خود اپل و یا ایرپادهای لایتینگ را به آن متصل کنید، هیچ اتفاقی نمی‌افتد. به علاوه لوازم جانبی دیگر مانند هدفون خارجی نیز با این دانگل سازگار نیست.

منبع: آی تی ایران




پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *