Search
۱۴۰۳-۰۱-۱۰
  • :
  • :

سرویس ارسال پیامک برای مشترکان خدمات ابری آمازون

سرویس ارسال پیامک برای مشترکان خدمات ابری آمازون

ابزار Pinpoint در خدمات پردازش ابری AWS آمازون از این پس سرویس دوطرفه ارسال پیام‌های متنی را برای مشترکان خود فراهم کرده است.

به گزارش وب سایت Zdnet، ابزار Pinpoint آمازون به گونه‌‌ای طراحی شده است که به توسعه‌دهندگان نرم‌افزار امکان می‌دهد پیام‌های اطلاع‌رسانی هدفگذاری شده خود را ارسال کنند تا از این طریق به کاربران خدمات پردازش ابری کمک شود تا با مشتریان خود در ارتباط باشند. با روش جدید ارسال دو طرفه پیام‌های متنی کاربران سرویس Pinpoint می‌توانند از طریق کدهای کوتاه یا شماره تلفن ۱۰ رقمی به یکی از عناوین SNS پیام بفرستند.

«راندال هانت» مهندس نرم‌افزار AWS با انتشار یک مطلب وبلاگی در این خصوص توضیح داد: «پیام متنی SMS از جمله فضاهایی محسوب می‌شود که مرکز توسعه خدمات پردازش ابری AWS آمازون همچنان به سرمایه‌گذاری‌های خود روی آن ادامه می‌دهد. بنابراین می‌توانید به عنوان یکی از مشترکان این سرویس با ارایه بازخوردهای خود در مورد خدمات جدید، قابلیت‌های پیشرفته تر و کامل‌تر را در اختیار بگیرید».

هانت توضیح داد سرویس پیام‌رسان دوطرفه در واقع هفته گذشته راه‌اندازی شده بود. ولی شرکت AWS هم‌اکنون آن را به صورت رسمی معرفی کرد.

شرکت آمازون در گذشت همکاری‌هایی را با شرکت ارایه دهنده خدمات ارتباطی پردازش ابری Twilio انجام داده بود تا به کمک آنها بتواند سرویس ارسال پیام‌های متنی را در اختیار مشترکان خود قرار دهد. با این وجود اقدام جدید AWS می‌تواند به عنوان یک رقیب برای Twilio مورد استفاده قرار گیرد.

منبع: همکاران سیستم




پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *