Search
۱۴۰۳-۰۲-۱۰
  • :
  • :

خدمات ابری گوگل به سیدنی رسید

خدمات ابری گوگل به سیدنی رسید

سیدنی آخرین مکانی است که گوگل به آن سفر کرده است تا پلتفرم ابری خود موسوم به Google Cloud Platform،GCP را در اختیار کاربران این منطقه قرار دهد.

به گزارش وب‌سایت Zdnet، در این مرحله تمام سرویس‌های مبتنی بر خدمات GCP عرضه نمی‌شوند. با این وجود کاربران سازمانی در این منطقه می‌توانند خدمات BigQuery ،App Engine و Datastore را مورد استفاده قرار دهند.

گوگل قصد دارد در سه منطقه سیدنی امکان دسترسی به خدماتCompute Engine ،Container Engine ،Cloud Storage ، Cloud Dataflow ،Cloud Dataproc ،Cloud SQL ،Cloud DNS و Cloud VPN را از طریق پلتفرم پردازش ابری خود فراهم کند.

شرکت گوگل اعلام کرد با این گام جدید در سیدنی میزان تاخیر در دسترسی به اپلیکیشن‌های مربوطه را نسبت به دیگر مناطق آسیا، استرالیا و نیوزیلند بین ۴۰ تا ۸۰ درصد کاهش می‌دهد.

کاربران محلی هم‌اکنون می‌توانند سرویس‌های مرتبط با پلتفرم پردازش ابری GCP گوگل را به صورت مشترک با خدمات Woolworths ،Service NSW ،Monash University و Woodside استفاده کنند.

لازم به ذکر است گوگل هفته گذشته پلتفرم پردازش ابری GCP را در سنگاپور راه‌اندازی کرد و توضیح داد طی یک سال گذشته میزان درآمدهای آن از کاربران پولی این سرویس رشد ۱۰۰ درصدی را تجربه کرده است.

اوایل سال جاری میلادی گوگل اعلام کرده بود که در نظر دارد سرمایه‌گذاری‌های گسترده‌ای را روی کابل‌های زیردریایی ایندیاگو انجام دهد تا از این طریق به سیدنی، پِرث، جاکارتا و سنگاپور متصل شود.

منبع: همکاران سیستم




پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *