Search
۱۴۰۳-۰۲-۲۹
  • :
  • :

حمایت مشهورترین ایرانیان سیلیکون ولی از توافق هسته‌ای

حمایت مشهورترین ایرانیان سیلیکون ولی از توافق هسته‌ای

بیش از ۵۰۰ نفر از ایرانیان مشهور صنعت تکنولوژی در سیلیکون ولی و جمعی دیگر از ایرانیان مشهور در آمریکا با انتشار نامه‌ای سرگشاده با عنوان We Are All Connected از توافق هسته‌ای دفاع کردند.

آرش فردوسی بنیانگذار دراپ باکس، انوشه انصاری، سالار کمانگر مدیرعامل سابق یوتیوب، داراخسروشاهی مدیرعامل Expedia ، علی رونقی مدیر سابق عملیاتی توییتر، امید کردستانی مدیر ارشد بخش تجارت گوگل، حمید بیگلری معاون سابق CitiGroup ، فیروز نادری از مدیران ناسا، علی پرتوی یکی از بنیانگذاران Code.org ، پژمان نوزاد ، آیدین قاجار مدیرمحصول فیس‌بوک، محمد افشار مدیرعامل اوراکل و دهها شخصیت مشهور و موفق ایرانی عرصه تکنولوژی در سیلیکون ولی این نامه را امضا کرده‌اند.

در این نامه آمده است : ما آمریکایی‌های ایرانی تبار هستیم. همچون سایر آمریکایی‌ها به کشور بزرگمان افتخار می‌کنیم و به طور قاطع از آزادی و ایده‌ال‌ها و فرصت‌های ( موجود در این کشور ) دفاع می‌کنیم. ما همه با هم کار کرده‌ایم تا این کشور را به بهترین کشور جهان تبدیل کنیم.

این نامه می‌افزاید: همچون همه آمریکایی‌ها ما نیز شامل همه نوع نژاد و نگاه سیاسی و مذهبی هستیم و باخیلی موارد هم مخالفیم اما با یک چیز موافقیم و آن این است که حل مشکلات از طریق ارتباط برای جهان بهتر از مجادله است. در طی دهه‌های اخیر جنگ جان هزاران آمریکایی را گرفته و تریلیاردها دلار هزینه داشته و مجادله‌ها به پایان نرسیده است. زمانی که ما از طریق دیپلماسی به اهدافمان برسیم همه پیروزیم.

پیام ما درباره مردم است نه سیاست.

پتانسیل دیپلماسی با ایران ورای جلوگیری از جنگ است. این فرصتی برای تبادل فرهنگی، برای مردم و برای ایده‌هاست. این (‌دیپلماسی) شانس زیادی برای آمریکایی‌ها و ایرانی‌ها ایجاد می‌کند که آینده روشن‌تری برای فرزندانمان بسازد.

در حالی که دولت ایران و دولت های غربی تفاوتهای عمیقی داشته اند، مردم ایران دارای سابقه طولانی تحمل ، مهمان نوازی، خلاقیت و نوآوری بوده اند. مردم ایران خواهان صلح ، رفاه، و پیگیری خوشبختی فقط به همان اندازه آمریکایی‌ها هستند.

، دوستان آمریکایی ما از شما می خواهیم برای نشان دادن تمایل خود را برای صلح و رفاه با حمایت از توافق اخیر میان ایالات متحده، ایران و دیگر قدرت های بزرگ جهان برای این فرصت منحصر به فرد برای آمریکایی‌ها و ایرانی‌ها به ما بپیوندید. ما را در آغوش این فرصت منحصر به فرد برای آمریکایی ها و ایرانی برای اتصال بپیوندید. بیایید تاریخ را بسازیم.

 

منبع : آی تی ایران




پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *