Search
۱۴۰۳-۰۱-۱۰
  • :
  • :

تبدیل موتو زد به چاپگر!

تبدیل موتو زد به چاپگر!

موتورولا برای معرفی و عرضه لوازم جانبی منحصر به فرد مختص گوشی‌های هوشمند سری موتو زد خود، معروف است. این لوازم جانبی که به صورت اختصاری موتو ماد «Moto Mods» نامیده می‌شوند، دامنه کاربردهای گوشی را افزایش می‌دهند و طرفداران زیادی دارند.

Polaroid Insta-Share Printer هم یکی از همین ابزار جانبی است که اوایل سال جاری معرفی شد و حالا برای خرید در دسترس قرار گرفته است. این ماد به کاربر این امکان را می‌دهد تا بعد از ثبت تصویر، آن را درروی کاغذ ZINK و در ابعاد ۵ در ۷.۵ سانتی‌متر چاپ کنند. خود موتو ماد نیز مجهز به یک شاتر است و می‌تواند به صورت مستقیم دوربین را اجرا کند.

موتورولا، این ماد جدید را این‌گونه معرفی می‌کند:« گوشی موتو زد خود را به یک دوربین پولاروید فوق العده تبدیل کنید. با این وسیله به راحتی می‌توانید عکس‌های مورد علاقه روی گوشی خود را انتخاب کرده، فیلترهای متنوع روی آن به کار برده و آنها را همانجا چاپ کنید.»
این وسیله می‌تواند عکس‌های روی گوشی و ذخیره شده از روی برنامه‌هایی مانند اینستاگرام، گوگل فوتوز و فیس بوک را نیز چاپ کند. از آنجایی که این وسیله چندان کم حجم نیست، گوشی را کمی بزرگ جلوه داده و شاید برای حمل و نقل چندان راحت به نظر نیاید. به علاوه، قیمت آن کمی گران است و در آمریکا با قیمت ۱۹۹.۹۹ دلار به فروش می‌رسد در حالیکه یک دوربین پولاروید معمولی مانند Polaroid OneStep 2 تنها ۹۹ دلار قیمت دارد. در هر صورت این وسیله جانبی از هفدهم نوامبر در دسترس کاربران قرار دارد.

منبع: آی تی ایران




پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *