Search
۱۴۰۳-۰۹-۰۱
  • :
  • :

بهره‌مند شدن شرکت‌ها از مزایای متحدسازی کانال‌های شبکه‌های اجتماعی

بهره‌مند شدن شرکت‌ها از مزایای متحدسازی کانال‌های شبکه‌های اجتماعی

این رقابت بین سازمان‌ها در برخی از موارد موجب توسعه و پیشرفت آنها می‌شود و حتی ممکن است آنها را به یک برند معروف در سطح شبکه‌های اجتماعی تبدیل کند.

شرکت‌ها و سازمان‌ها، همواره با رسانه‌های اجتماعی درگیر هستند و بسیاری از آنها هنوز می‌کوشند تا در بازاریابی رسانه اجتماعی به یک برتری نسبی دست یابند؛ ضمن اینکه تقریباً تمامی سازمان‌ها بر این باورند که شبکه‌ اجتماعی، عرصه‌ای است که باید در آن موفق شوند و بتوانند در رقابت پیش‌ رو، گوی سبقت را از بقیه شرکت‌ها بربایند.

به عبارت دقیق‌تر، رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی، ظرفیت‌های جدیدی را در مقابل سازمان‌ها قرار می‌دهد که هر چه بیشتر و سریع‌تر، به کسب‌وکار خود عمق و گسترش بیشتری بخشند.

به گزارش تک پروریسرچ، این رقابت بین سازمان‌ها در برخی از موارد موجب توسعه و پیشرفت آنها می‌شود و حتی ممکن است آنها را به یک برند معروف در سطح شبکه‌های اجتماعی تبدیل کند.

لیکن در برخی موارد نیز همین فرآیند، پیشرفت سازمان را به دلیل مدیریت ناکارآمد دسترسی به کانال‌های رسانه‌های اجتماعی، با مشکل مواجه می‌کند.

واقعیت اساسی این است که سازگاری و مدیریت محتوا در کل کانال‌های رسانه‌های اجتماعی، اهمیت ویژه دارد و می‌تواند تمام اطلاعات ورودی از هر کانال شبکه اجتماعی را به یک محل داده واحد منتقل نموده و با این امر، کارآیی و اثربخشی اطلاعات برای سازمان را چندین برابر کند.

در همین زمینه اشکان کوچک، مؤسس اسپکترومز -که طرح یکی‌سازی آی.دی‌های کاربران را ارائه داد- اظهار داشت: «انقلاب فناوری موبایل و بسیاری از انواع کانال‌های رسانه‌های اجتماعی، چند صد پلتفرم شبکه اجتماعی مختلف ایجاد کرده است و هر کس برای هر پلتفرمی که استفاده می‌کند، می‌تواند آی.دی کاربری منحصر به فرد داشته باشد.»

با این طرح، شرکت‌ها و افراد قادر خواهند بود که با یک آی.دی منحصر به فرد از تمامی کانال‌های رسانه‌های اجتماعی استفاده کنند. اسپکترومز، یک سیستم مبتنی بر فضای ابری ایجاد کرد و با استفاده از آن سیستم، تمامی محتوای ورودی از کانال‌های شبکه‌های اجتماعی را تحت یک شماره آی.دی کاربری واحد، جمع آوری نمود.

کوچک در ادامه صحبت‌های خود افزود: «این طرح، برای شرکت‌ها بسیار کارآمد خواهد بود؛ زیرا به جای آنکه لیستی طولانی از آی.دی‌های مربوط به اینستاگرام، توئیتر، فیس‌بوک و اسکایپ داشته باشند، صرفاً باید شماره آی.دی واحد خود را به همکاران و مشتریان بدهد. با این کار، تمامی اطلاعات به صورت خودکار در یک محل واحد جمع‌آوری می‌شود.»

منبع: رایورز




پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *