Search
۱۴۰۳-۰۲-۳۰
  • :
  • :

اجاره ماهانه نسخه سازمانی ویندوز ۱۰ ممکن شد

اجاره ماهانه نسخه سازمانی ویندوز ۱۰ ممکن شد

بر اساس توافق جدیدی که مایکروسافت با شرکای پردازش ابری خود انجام داده است، سازمان‌ها هم‌اکنون می‌توانند به‌ازای هر کاربر خود سیستم عامل Windows ۱۰ Enterprise را ماهانه ۷ دلار اجاره کنند.

به گزارش وبسایت Zdnet، شرکت مایکروسافت در کنفرانس سالانه خود که در ژوئن امسال برگزار شده بود اعلام کرد به زودی برای کاربران خود امکان خرید سیستم عامل Windows ۱۰ Enterprise E۳ را از طریق شرکت‌های نرم‌افزاری واسطه فراهم می‌کند.

از روز گذشته این گزینه به صورت رسمی از طریق سیستم Cloud Solution Provider مایکروسافت راه‌اندازی شد تا شرکت‌های نرم‌افزاری که با مایکروسافت همکاری می‌کنند بتوانند سیستم عامل مذکور را در اختیار مشتریان خود بگذارند.

مایکروسافت در این خصوص گفت: «سیستم عامل Windows ۱۰ Enterprise E۳ برای آن دسته از سازمان‌هایی طراحی شده است که داده‌های حساس و مهم مشتریان از جمله کارت اعتباری را در اختیار می‌گیرند. این سیستم عامل همچنین برای صنایع بزرگ کاربرد فراوان دارد».

مایکروسافت برای عرضه این نسخه از سیستم عامل خود همکاری‌های گسترده جهانی انجام داده است که در این زمینه می‌توان به فعالیت‌های مشترک مایکروسافت با شرکت ارایه خدمات IT اروپایی ALSO اشاره کرد. این شرکت پیش‌تر در طرح Surface مایکروسافت هم حضور داشت. از شرکت‌های آمریکایی که در این طرح با مایکروسافت وارد همکاری شده‌اند می‌توان به Tech Data و Synnex Corporation اشاره کرد.

منبع: همکاران سیستم




پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *