Search
۱۴۰۳-۰۱-۱۰
  • :
  • :

عرضه آخرین نسخه آزمایشی برای به‌روزرسانی «ویندوز ۱۰ موبایل»

عرضه آخرین نسخه آزمایشی برای به‌روزرسانی «ویندوز ۱۰ موبایل»

شرکت مایکروسافت آخرین نسخه آزمایشی سیستم عامل خود را برای اعضای گروه «چرخه کند» و «چرخه سریع» Windows Insiders عرضه کرد.

به گزارش وب‌سایت Zdnet، این نسخه آزمایشی با کد ۱۵۲۵۴.۱ ارایه شده است و هیچ قابلیت جدیدی را شامل نمی‌شود. با این وجود چندین حفره نرم‌افزاری که در نسخ قبلی ۱۵۲۵۲ که از اواسط سپتامبر وجود داشت در این ویرایش برطرف شده است. این نسخه همچنین حفره‌های امنیتی نسخه قبلی موسوم به Build ۱۵۰۶۳.۶۷۴ را هم برطرف کرد.

این طور که شرکت مایکروسافت توضیح داده است، این نسخه آزمایشی به عنوان پیش‌نمایش Fall Creators Update برای دستگاه‌های موبایلی ارایه شده است.

مایکروسافت از هم‌اکنون تا زمان عرضه به‌روزرسانی Fall Creators Update برای سیستم عامل ویندوز ۱۰ در رایانه‌های شخصی کمتر از یک هفته زمان دارد و قرار است در این به‌روزرسانی سیستم Fluent Design در حوزه واقعیت ترکیبی ارایه شود. این محصول در اصل ابزار جدیدی برای توسعه‌دهندگان نرم‌افزار محسوب میشود تا به کاربران کمک کنند به صورت مداوم فعالیت‌های خود را از رایانه‌های شخصی به دستگاه‌های مبتنی بر اندروید و iOS انتقال دهند.

لازم به ذکر است در به‌روزرسانی Fall Creators Update برای سیستم عامل Windows ۱۰ Mobile قابلیت‌های محدود سازمانی در نظر گرفته شده است که از جمله آنها می‌توان به سیستم تشخیص هویت دو مرحله‌ای، ارتقا به سیستم AppLocker و ارتقا سیستم‌ VPN اشاره کرد.

منبع: همکاران سیستم




پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *