شرکت Salesforce محصول جدیدی را با نام Inbox Calendar عرضه کرده است که در اصل یک ابزار ویژه برای ادغام با نرمافزارهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، اینباکسها، و تقویمهای الکترونیکی محسوب میشود و اطلاعات فروش محصول را ارایه میدهد.
به گزارش وبسایت Zdnet، این شرکت ابزار Inbox Calendar را در قالب اپلیکیشن کاربردی ارایه کرده است که میتواند اطلاعات ذخیره شده در نرمافزارهای CRM را دریافت کند. ابزار جدید با پلتفرمهای Salesforce و Salesforce۱ ادغام میشود.
این ابزار به عنوان نخستین محصول Salesforce پس از خرید شرکت نرمافزاری Tempo.ai در ماه ژوئن محسوب میشود. شرکت Tempo.ai مرکز تولید اپلیکیشن کاربردی Tempo Smart Calendar بود که در تاریخ ۳۰ ژوئن ۲۰۱۶ به فعالیت خود پایان داد.
«استیفن ایکیان» مدیر مرکز SalesforceIQ اعلام کرد، در مجموعه ۱۵ منبع اطلاعاتی وجود دارد که برای انعقاد قرارداد میبایست از آنها استفاده کرد که البته باید توجه داشت هیچ یک از این منابع داده با سرویسهای ایمیل و تقویم الکترونیکی ادغام نشدهاند. شرکت Salesforce در تلاش است این منابع اطلاعاتی را از طریق افزونههایی مانند Outlook مایکروسافت و به کمک پست الکترونیکی با نرم افزارهای CRM ادغام کند.
او گفت: «ابزار Salesforce Inbox Calendar دادههای خود را از سرورهای Gmail و Exchange دریافت میکند و آنها را با پلتفرم Salesforce ادغام میکند. بنابراین مرکز فروش میتواند همه اطلاعات مورد نیاز خود را در اختیار داشته باشد».
منبع: همکاران سیستم