چکیده
با توجه به گستردگی مفهوم پدیدۀ هماهنگی بهطور عام و در مباحث زنجیرۀ تأمین بهطور خاص، در این پژوهش تلاش بر این است تا با تبیین ابعاد و اجزای هر بُعد هماهنگی، به تعریف این پدیده پرداخته شود. پژوهشگران با بهکارگیری رویکرد فراترکیب در این پژوهش، به تحلیل نتایج و یافتههای محققان قبلی پرداخته و با انجام گامهای هفتگانۀ این روش، پدیدۀ هماهنگی شبکۀ تأمین خودروسازی را در پنج بُعد، شانزده زیربُعد و پنجاهوهفت جزء طبقهبندی کردند. درنهایت با استفاده از روش آنتروپی شانون، به تعیین ضریب اثر اجزای مشخصشده در صدونودوچهار پژوهشی که نهاییشده، پرداخته شده است.
نویسندگان: علی محقر, احمد جعفرنژاد, محمد مدرس یزدی, محمد رضا صادقی مقدم
منبع: نشریه مدیریت فناوری اطلاعات
ارائۀ الگوی جامع هماهنگی اطلاعاتی شبکۀ تأمین خودروسازی با استفاده از روش فراترکیب
۱۳۹۴-۰۷-۱۱مدیریت فناوری اطلاعات۰
مطلب قبلیطبقهبندی مدلهای کسبوکار وب 2.0 و ارتباط آن با ویژگیهای وب 2.0
مطلب بعدیانتخاب مدل کسبوکار مناسب برای بنگاههای اقتصادی فعال در حوزهی اینترنت همراه در ایران با استفاده از رویکرد تجزیهوتحلیل سلسلهمراتبی