چکیده
در سالهای اخیر، پیشرفت در فناوریهای اطلاعات و ارتباطات و بهخصوص تغییرات سریع در فناوریهای همراه، در معرفی کاربردهای این فناوریها و خدمات آنها دخیل بودهاست. از طرفی امکان ارایه و دریافت خدمات از طریق دستگاههای همراه، کاربردهای متداول آن را با تغییر مواجه خواهد کرد. بنابراین تعیین میزان پذیرش این امر از سوی کاربران از اهمیت بالایی برخوردار بوده و باید عوامل مؤثر بر پذیرش خدمات همراه از سوی کاربران شناسایی و اهمیت هریک از این عوامل مشخص شود. این مقاله در نظر دارد تا به بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش خدمات همراه از سوی کاربران بپردازد. به این منظور، پس از بررسی مدلهای مرتبط با پذیرش فناوری، عوامل مؤثر در زمینه پذیرش خدمات همراه شناسایی شده و با استفاده از تحلیل مسیر، این عوامل مورد تحلیل قرار می-گیرند.
نویسندگان: مریم محامد پور, زهره مطمئن فعال, مهدی فسنقری
منبع:نشریه مدیریت فناوری اطلاعات
بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش خدمات همراه با استفاده از روش تحلیل مسیر
۱۳۹۴-۰۷-۰۵مدیریت فناوری اطلاعات۰
مطلب قبلیتعیین عوامل کلیدی موفقیت در مدیریت ریسک پروژههای فناوری اطلاعات در سازمانهای مجازی
مطلب بعدیبررسی نقش یکپارچگی بین مدیریت کیفیت جامع و مدیریت تکنولوژی در تعیین عملکردهای کیفیت و نوآوری(پژوهشی در مورد شرکتهای تولیدی استان مرکزی)