Search
۱۴۰۳-۰۹-۰۲
  • :
  • :

ارائه‎ی مدل مفهومی برای تبیین عوامل کلیدی مؤثر بر کیفیت سیستم‌های ارائه‎دهنده‎ی خدمات بانکداری اینترنتی (پیمایشی پیرامون بانک ملت)

ارائه‎ی مدل مفهومی برای تبیین عوامل کلیدی مؤثر بر کیفیت سیستم‌های ارائه‎دهنده‎ی خدمات بانکداری اینترنتی (پیمایشی پیرامون بانک ملت)

چکیده
با توجه به رشد تعداد استفاده‌کنندگان از خدمات بانکی اینترنتی، برای بازاریابان بانک‌ها الزامی است که درک بهتری از کاربران و مشتریان بانکداری اینترنتی داشته باشند. تنها از طریق این درک است که بازاریابان قادر به توسعه‎ی راهبرد‌ها و روش‌هایی برای جذب و حفظ مشتریان خواهند بود. در پژوهش پیش رو، عوامل مؤثر بر نگرش مشتریان در خصوص بانکداری اینترنتی مورد بررسی قرار گرفته است. جمع‎آوری داده‌ها به‎وسیله‎ی پرسش‎نامه‎ی الکترونیکی و با مطالعه‎ی موردی مشتریان خدمات اینترنتی بانک ملت انجام شده است. براساس یافته‌ها و نتایج این پژوهش، پیشنهادهایی در مورد چگونگی طراحی سیستم‌های ارائه‎دهنده‎ی خدمات بانکداری اینترنتی ارائه شده است تا با در نظر گرفتن نیاز مشتریان در فرایند طراحی این سیستم‌ها، امکان کسب مزیت رقابتی توسط بانک‌های ارائه‎دهنده‎ی خدمات اینترنتی فراهم شود.
نویسندگان : علی دیواندری , احسان عابدی , سید محمد رضا ناصر زاده
منبع : نشریه مدیریت فناوری اطلاعات




پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *