گوگل از مدتی قبل دسترسی آنی به جستجوهای کاربران را از طریق خدمات گوگل ترندز ممکن کرده بود و حالا قصد دارد دامنه این خدمات را به بخش عکس و خبر و ویدئوی خود نیز تسری دهد.
به گزارش انگجت، کاربران گول ترندز از سال ۲۰۱۵ می توانستند مهم ترین روندهای مورد جستجو را به طور آنی مشاهده کرده و از آنها مطلع شوند.
حالا با گسترش خدمات مذکور علاوه بر جستجوی متنی، جستجوی تصویری، ویدئویی، اخبار و حتی خرید آنلاین هم به طور آنی و لحظه به لحظه در دسترس است.
به عنوان نمونه از این پس در صورت جستجوی عنوان یک بازیگر مشهور، ابتدا مشخصات و شهرت وی در گوگل نمایش داده می شود و تازه ترین اخبار و عکس ها و جستجوهای یوتیوب مربوط به این فرد نیز در دسترس خواهد بود.
همچنین از این طریق می توان پی برد که در مناطق مختلف چه جستجوهای بصری، خبری و غیره بیش از دیگر موارد صورت می گیرد و این آمار به تفکیک پلاتفورم های مختلف مورد استفاده چگونه است.
منبع: خبرگزاری فارس