گوشی جدید گلکسی A7 مدل ۲۰۱۷ قرار است به تراشه اکسینوس ۷۸۸۰ مجهز شود و همچنین در برابر نفوذ آب و گردوخاک مقاوم باشد.
در ماه آگوست اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه سامسونگ قصد دارد مدلهای ۲۰۱۷ گوشیهای سری گلکسی A را تولید کند. با این حساب باید منتظر رونمایی و عرضه سه گوشی به نام گلکسی A3 مدل ۲۰۱۷، گلکسی A5 مدل ۲۰۱۷ و گلکسی A7 مدل ۲۰۱۷ در سال آینده میلادی باشیم.
اولین جزئیات گوشی گلکسی A7 2017 با انتشار نتایج بنچمارک آنتوتوی این محصول منتشر شد. سپس مطلع شدیم که نمونههایی از گلکسی A3 مدل ۲۰۱۷ برای آزمایش به هند ارسال شده است. حال اطلاعات جالبی در مورد تلفن هوشمند گلکسی اِی ۷ مدل ۲۰۱۷ منتشر شده که به ما اجازه میدهد با جزئیات سختافزاری این دستگاه بیشتر آشنا شویم.
در گلکسی A7 مدل ۲۰۱۷ که دارای شماره مدل SM-A720F است، از یک صفحهنمایش ۵.۶۸ اینچی ۱۰۸۰p سوپر آمولد استفاده میشود. همچنین قرار است برای دوربین جلو و پشت دستگاه از یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی استفاده شود که گشودگی دیافراگم دوربین اصلی f/1.9 است.
انتظار میرود در محصول جدید سامسونگ از یک تراشه اکسینوس ۷۸۸۰ استفاده شود و سرعت فرکانس هستههای پردازنده آن ۱.۸ گیگاهرتز باشد. گلکسی A7 مدل ۲۰۱۷ دارای ۳ گیگابایت حافظه رم LP-DDR4 است و از ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیرهسازی داخلی بهره خواهد برد. البته اگر این میزان برای شما کم باشد میتوانید به لطف درگاه میکرو اسدی آن را افزایش دهید.
گلکسی A7 مدل ۲۰۱۷ دارای ابعاد ۱۵۷.۶۹ در ۷۶.۹۲ در ۷.۸ میلیمتر است و همچنین از گواهی IP68 بهره میبرد. با این حساب محصول جدید سامسونگ در برابر نفوذ آب و گردوخاک مقاوم خواهد بود.
تلفن هوشمند جدید سامسونگ احتمالا دارای حسگر اسکنر اثرانگشت و درگاه USB نوع C است و از ارتباطاتی مانند LTE، وایفای، بلوتوث و جیپیاس بهره خواهد برد. همچنین شایع شده که باتری به کار رفته در این محصول دارای ظرفیت ۳۶۰۰ میلیآمپر ساعت است.
در حال حاضر نمیتوان تشخیص داد که سیستمعامل به کار رفته در گلکسی A7 مدل ۲۰۱۷ چه خواهد بود؛ بنابراین ممکن است محصول جدید سامسونگ مبتنی بر یکی از دو سیستمعامل اندروید ۶.۰ یا اندروید ۷.۰ باشد. هنوز در مورد زمان رونمایی و عرضه این تلفن هوشمند اطلاعاتی منتشر نشده است.
باید به این نکته توجه کرد که شرکت «Salesforce» سال گذشته «RelateIQ» را خریداری کرد و ابزاری به نام «SalesforceIQ» در اختیار مشتریان گذاشته است. ابزاری که به آنها کمک میکند اطلاعات فروش را به محیط ایمیل منتقل کنند. کاری که حالا Outlook Customer Manager قصد انجام آن را دارد.
این دو شرکت با وجود رقابت در زمینهی CRM، سابقهای طولانی از همکاری در کارنامه دارند. هرچند خرید لینکدین توسط مایکروسافت (رقابتی که سیلزفورس در آن شکست خورد) شرایط را تغییر داده است. تصمیم مایکروسافت در رقابت مستقیم با SalesforceIQ احتمالا با این پیام همراه است که این شرکت در ادامهی راه خود بدون سیلزفورس به مشکلی بر نخواهد خورد. هرچند در کنار این به مایکروسافت کمک میکند که در محیط رقابت CRM نمایندهای قدرتمند داشته باشد.
مایکروسافت در پست خود نوشته است: «به این دلیل که اطلاعات شما در محیط آفیس ۳۶۵ باقی میماند، دیگر نیازی نیست زمان ارزشمند خود را برای برقراری ارتباط با سایر نرمافزارها و سرویسها و مدیریت محصولات جداگانه هدر دهید.»
منبع: زومیت