سازمانهای برزیلی هماکنون میتوانند به ابزارهای شبکه اجتماعی Instagram for Business که به صورت اختصاصی برای آنها عرضه شده است و نسخه اولیه آن از ماه گذشته وارد بازار شد، دسترسی داشته باشند.
به گزارش وبسایت Zdnet، این ابزارها قابلیتهای مختلف از جمله پروفایلهای سازمانی، تحلیلی و امکانات ویژه برای انتشار مستقیم مطالب روی آگهیهای تبلیغاتی از طریق اپلیکیشن مربوطه را شامل میشوند. این قابلیت در نخستین مرحله برای سازمانهای آمریکایی، بریتانیایی و نیوزیلندی عرضه شده بود.
ساخت آگهیهای تبلیغاتی موبایلی یکی دیگر از امکاناتی است که به نسخه سازمانی اینستاگرام اضافه شده است و این امکان را فراهم میکند تا کسب و کارها بتوانند مطالب انگیزاننده و تخفیفهای خود را در قالب آگهیهای تبلیغاتی منتشر کنند. این اپلیکیشن ویژه همچنین میتوانند پیشنهادات منحصر بهفرد مبتنی بر مخاطبات و بودجه سازمانی را هم ارایه دهد.
کسب و کارهایی که هماکنون از اینستاگرام استفاده میکنند و بیش از ۱۰۰ دنبالکننده در صفحه خود دارند، این فرصت را در اختیار خواهند داشت تا همه فعالیتهای خود را به نسخه جدید انتقال دهد که این اتفاق برای صفحه آنها در فیسبوک هم به صورت مشابه صورت میگیرد.
پروفایلهای سازمانی طی چند ماه آتی عرضه میشوند و قرار است تا پایان سال جاری میلادی تمام نقاط جهان را تحت پوشش خود قرار دهند.
اینستاگرام ادعا میکند که هماکنون بیش از ۲۰۰ هزار مرکز تبلیغاتی در آن مشغول به فعالیت هستند که بخش اعظم آنها را سازمانهای کوچک و متوسط تشکیل میدهند.
منبع: همکاران سیستم