شرکت ارتباطات زیرساخت موفق شد از آغاز سال ۱۳۹۵ تاکنون یک میلیارد و دویست و هشتاد و سه میلیون دقیقه ارتباط بین الملل هموطنان را برقرار کند.
به گزارش نشریه مدیران فناوری اطلاعات به نقل از سیتنا، مهندس سهراب آغ بیات مدیر کل کنترل و هماهنگی مدیریت شبکه شرکت ارتباطات زیرساخت، افزود: برقراری این حجم مکالمه در سال جاری با تلاش بی وفقه مدیران و کارشناسان شرکت ارتباطات زیرساخت و از طریق درگاههای بین الملل شرکت ارتباطات زیرساخت با تمامی مقاصد بین المللی امکان پذیر شد.
وی تاکید کرد: این میزان مکالمات توسط تجهیزات مداری و voip شرکت ارتباطات زیرساخت برقرار شده است که سهم ترافیک صادره از ایران به مقاصد بین الملل ۷۷۵ میلیون دقیقه و میزان ترافیک وارده به ایران ۵۰۸ میلیون دقیقه است.
مهندس آغ بیات افزود: علاوه بر این متوسط شاخص کیفی ASR ترافیک صادره بین الملل در سال ۹۵، حدود ۲۴ درصد بوده است.
وی تاکید کرد: شرکت ارتباطات زیرساخت پیش بینی های فنی لازم را برای ایام پر ترافیک دارد و کارشناسان این شرکت در چنین ایامی در شیفت های ۲۴ ساعته در محل کار خود حضور دارند تا مکالمات هموطنان عزیز در بدون هیچ اختلالی و با کیفیت مطلوب برقرار کنند.
وی توضیح داد: یکی از این ایام نوروز ۱۳۹۵ بود که شرکت ارتباطات زیرساخت ۲۱ میلیون و ۴۵۵ هزار دقیقه ترافیک بین الملل هموطنان را بین ایران و دیگر کشور های جهان برقرار کرد، که از این حجم مکالمه ۱۱ میلیون و ۷۴۶ هزار دقیقه سهم ترافیک صادره و ۹ میلیون و ۷۰۸ هزار دقیقه سهم ترافیک وارده بین الملل به کشور بود و اوج ترافیک روزانه نیز روز اول فروردین بود که ۹ میلیون ۶۱۷ هزار دقیقه مکالمه مبادله شد.
منبع: سیتنا