Search
۱۴۰۳-۰۹-۰۲
  • :
  • :

مقایسه میان فرهنگی میزان تعامل در وب‌گاه‌های شرکت‌های تأمین‌کننده اینترنت (ISPs) در دو کشور ایران و مالزی

مقایسه میان فرهنگی میزان تعامل در وب‌گاه‌های شرکت‌های تأمین‌کننده اینترنت (ISPs) در دو کشور ایران و مالزی

چکیده
هدف این مقاله بررسی محتوای وب‌گاه‌های شرکت‌های تأمین‌کننده اینترنت (ISPs) در دو کشور ایران و مالزی است. نمونه مورد بررسی شامل ۳۱ وب‌گاه از ایران و نوزده وب‌گاه از مالزی بوده است. محتوای هر یک از وب‌گاه‌ها به‌منظور میزان وجود کارکردهای تعامل در سه بعد تعامل مصرف‌کننده با پیام، مصرف‌کننده با فروشنده و مصرف‌کننده با مصرف‌کننده بررسی شد. نتایج نشان داد، وب‌گاه‌های شرکت‌های مالزیایی تامین‌کننده اینترنت در مقایسه با وب‌گاه‌های شرکت‌های ایرانی تأمین‌کننده اینترنت از کارکرد‌های تعامل مصرف‌کننده با پیام و مصرف‌کننده با مصرف‌کننده بیشتر استفاده کرده‌اند. اما کارکرد‌های تعامل مصرف‌کننده با فروشنده در وب‌گاه‌های شرکت‌های تأمین‌کننده اینترنت ایرانی بیشتر از مالزی دیده می‌شود.
نویسندگان : شهریار عزیزی , مرضیه نصیری
منبع : نشریه مدیریت فناوری اطلاعات




پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *