اکتیویژن یک دموی بسیار جذاب برای بازی جدید خود ساخته است و این کاری است که همیشه از این کمپانی بزرگ انتظار میرود مخصوصا برای بازی پرطرفدار CallOfDuty اما همهچیز هم به این خوبی نیست. خبر بد اینکه مردم در کمال تعجب از این دمو استقبال نکردند.
ویدئوی این بازی در یوتوب بیش از ۱۰ میلیون بار دیده شده است، که البته این عدد قابل توجهی است و به سادگی بهدست نمیآید. اما خبر بد اینکه این ویدئو را ۵۶۷ هزار و ۲۶ نفر نپسندیدهاند. از آنجایی هم که هر مطلب را امروزه با تعداد لایکها و دیسلایکها قضاوت میکنند در نتیجه این آمار خوبی برای سازندگان این بازی نیست.
اکتیویژن یک دموی بسیار جذاب برای بازی جدید خود ساخته است و این کاری است که همیشه از این کمپانی بزرگ انتظار میرود مخصوصا برای بازی پرطرفدار CallOfDuty اما همهچیز هم به این خوبی نیست. خبر بد اینکه مردم در کمال تعجب از این دمو استقبال نکردند.
ویدئوی این بازی در یوتوب بیش از ۱۰ میلیون بار دیده شده است، که البته این عدد قابل توجهی است و به سادگی بهدست نمیآید. اما خبر بد اینکه این ویدئو را ۵۶۷ هزار و ۲۶ نفر نپسندیدهاند. از آنجایی هم که هر مطلب را امروزه با تعداد لایکها و دیسلایکها قضاوت میکنند در نتیجه این آمار خوبی برای سازندگان این بازی نیست.
البته این دمو را ۲۱۲ هزار و ۷۱۳ نفر هم لایک کردهاند. این تعداد هم میتوانند امید را در دل سازندگان زنده کنند و خوشبین باشند که تعداد زیادی از ۹ میلیون نفری که رای ندادهاند هم راضی بودند. به این دلیل که معمولا ما زمانی که چیزی را نپسندیم واکنش نشان میدهیم اما ممکن است از ویدئوی خوب یا قابل قبول رد شویم!
در قسمت نظرها هم پیشنهادات و انتقادات متفاوتی به چشم میخورد. از ایرادهایی که به گرافیک و داستان گرفته شده تا فیزیک کاراکترها را میتوانید ببینید. البته برای خیلیها هم دموی جذابی بوده و منتظر هستند تا بلافاصله بازی را خریداری کنند. اما در قسمت نظرها هم کامنتهای منفی بیشتر از تعریف و تمجیدها است.
منبع: آی تی ایران