چکیده
هدف این مقاله، شناسایی ویژگیهای کیفی نرم افزارهای تجارت الکترونیکی بنگاه با بنگاه (B2B) است. برای این منظور، ابتدا با مقایسه استانداردها و مدلهای کیفیت نرم افزار، ویژگیهای یک مدل بعنوان مبنا انتخاب میشود. سپس با مطالعه ویژگیهای کیفی فازهای معاملات B2B و بررسی معیارهای کیفی موجود در سیستمهای موجود، ویژگیهای کیفی این نرم افزارها شناسایی و به ویژگیهای مبنا اضافه خواهد شد. در پایان نیز یک سیستم کاربردی براساس این ویژگیها مورد ارزیابی قرار گرفته و نتایج حاصل تحلیل خواهد شد. روش این تحقیق، توصیفی تحلیلی است که بر مبنای مطالعات کتابخانهای صورت گرفته است.
نویسندگان : بهشید بهکمال , محسن کاهانی , مهران سپهری
منبع :نشریه مدیریت فناوری اطلاعات
استخراج ویژگیهای کیفی نرم افزارهای تجارت الکترونیکی بنگاه با بنگاه (B2B)
۱۳۹۴-۰۶-۲۸مدیریت فناوری اطلاعات۰
تجارت الکترونیکی بنگاه با بنگاه تجارت الکترونیکیB2B کیفیت نرم افزار ویژگیهای کیفی ویژگیهای کیفی نرم افزارهای
مطلب قبلیارائه یک مدل پشتیبان تصمیم جهت ارزیابی مقالات علمی پژوهشی مدیریت
مطلب بعدیارائۀ مدلی برای سنجش ظرفیت جذب دانش مشتری (پیمایشی پیرامون صنعت مواد غذایی)