Search
۱۴۰۳-۰۲-۳۰
  • :
  • :

Salesforce به دنبال خرید شرکت توئیتر

Salesforce به دنبال خرید شرکت توئیتر

به گزارش روزنامه وال استریت ژورنال، شرکت Salesforce از بزرگترین تولیدکنندگان نرم‌افزار در جهان قصد دارد شبکه اجتماعی توئیتر را خریداری کند.

وبسایت Zdnet در این زمینه گزارش داده است شرکت Salesforce که بزرگترین تولیدکننده نرم‌افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) محسوب می‌شود،‌ در نخستین گام‌های خود برای خریداری توئیتر به سر می‌برد و این درحالی است که دیگر شرکت‌ها از جمله گوگل نیز تمایل به خرید توئیتر دارند.

این یک اقدام عجیب از سوی Salesforce محسوب می‌شود. با این وجود انبوه اطلاعات توئیتر می‌تواند خدمات Einstein شرکت Salesforce را تقویت کند. توانایی توئیتر برای ارزیابی رفتارهای عمومی، تبدیل شدن به یک بستر مناسب برای انتشار اخبار و انتشار آسان اطلاعات می‌تواند به توسعه سیستم‌های هوش مصنوعی یا سیستم‌های تحلیل داده کمک کند. شرکت Salesforce همچنین با سیستم Einstein می‌تواند از طریق فضای پردازش ابری روی سیستم‌های مختلف هوش مصنوعی به راحتی تاثیر بگذارد.

این روزنامه در گزارش خود اعلام کرد که Salesforce پیش از این همکاری‌هایی را با توئیتر انجام می‌داد که این همکاری‌ها از سال ۲۰۱۲ آغاز شده بود و داده‌های شبکه اجتماعی مذکور را روی سیستم‌های تحلیل داده Salesforce ارایه می‌کرد. هنوز داده‌های بیشتری در این زمینه منتشر شده است. این در حالی است که شرکت نرم‌افزاری مایکروسافت چندی پیش شبکه اجتماعی لینکدین را به قیمت ۲۶.۲ میلیارد دلار خریداری کرد و IBM نیز شرکت The Weather Company را برای تقویت خدمات B2B خرید.

منبع: همکاران سیستم




پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *