Search
۱۴۰۳-۰۲-۱۷
  • :
  • :

گزارش Adobe از رکوردشکنی خریدهای آنلاین با موبایل

گزارش Adobe از رکوردشکنی خریدهای آنلاین با موبایل

«جمعه سیاه» و «روز شکرگزاری» اشتیاق را در کاربران جهانی افزایش داد تا از طریق نمایشگر کوچک گوشی هوشمند خود حجم بیشتری از خریدهای آنلاین را انجام دهند. شرکت نرم افزاری Adobe در جدیدترین گزارش خود اعلام کرد تنها در روز جمعه سیاه بیش از ۳.۳۴ میلیارد دلار کالا به صورت آنلاین فروخته شد.

به گزارش وبسایت Zdnet، مرکز ChannelAdvisor این رقم را به عنوان یک اتفاق مهم در عرصه تجارت الکترونیک موبایلی معرفی کرد. به گفته این مرکز، در روز شکرگزاری ۶۸.۲ درصد از ترافیک مربوط به تجارت الکترونیک از طریق گوشی‌های هوشمند ایجاد شد. همچنین مشخص شد ۷۷.۸ درصد از ترافیک موبایلی مربوط به خریدهای اینترنتی انجام شده در این روز به تبلت‌ها مربوط بوده است.

نکته مهم اینجاست که با اتفاق مذکور میزان خریدهای اینترنتی صورت گرفته در دستگاه‌های موبایلی از رایانه‌های شخصی بیشتر بود. بر اساس آمار موجود ۵۳ درصد مجموع درخواست‌ها برای انجام خریدهای مختلف از طریق دستگاه‌های موبایلی به ثبت رسید.

در گزارش شرکت نرم‌افزاری Adobe گفته شد که تنها در روز جمعه سیاه بیش از ۳.۳۴ میلیارد دلار کالا به صورت اینترنتی فروخته شد که ۱.۲ میلیارد دلار از آنها را کاربران به کمک دستگاه موبایلی خریداری کردند.

این شرکت نرم افزاری همچنین توضیح داد فروشگاه‌های بزرگ با افزایش دوبرابری فروش آنلاین محصولات خود مواجه بودند. در این زمینه دستگاه‌های موبایلی شامل گوشی‌های هوشمند و رایانه‌های لوحی ۵۵ درصد این بازار را در اختیار داشتند.

منبع: همکاران سیستم




پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *