Search
۱۴۰۳-۰۲-۰۸
  • :
  • :

«کروم ۵۹» عرضه شد

«کروم ۵۹» عرضه شد

شرکت گوگل آخرین نسخه از مرورگر اینترنتی خود را با نام «کروم ۵۹» عرضه کرد و در آن سیستم اطلاع‌رسانی برای سیستم عامل «مک‌او‌اِس» را با تغییرات فراوان در بخش تنظیمات دستگاه به کار گرفت.

به گزارش وب‌سایت zdnet، مرورگر اینترنتی «کروم ۵۹» برای سیستم‌های عامل ویندوز، مک، و لینوکس عرضه شده است و انواع مختلف دستگاه‌ها با آن سازگاری دارند.

شرکت گوگل توسعه سیستم ویژه اطلاع‌رسانی کروم مخصوص سیستم‌عامل مک‌اواِس اپل را از سال گذشته آغاز کرد. گوگل همچنین اعلام کرد این سیستم اطلاع‌رسانی در نسخه جدید کروم به گونه‌ای ساخته شده است که با قابلیت «مزاحم نشوید» در سیستم عامل «مک‌اواِس» سازگاری دارد.

تمام پیام‌رسانی‌های منتشر در این مرورگر اینترنتی به جای آنکه آیکون شرکت توسعه‌دهنده وب را در اختیار داشته باشد همراه با آیفکون «کروم» منتشر می‌شود.

مراکز توسعه‌دهنده نرم‌افزار برای سازگاری با «کروم ۵۹» نیازمند آن هستند که یک دستورالعمل جامع برای توسعه اپلیکیشن‌های خود مبتنی بر سیستم اپل را در اختیار داشته باشند.

گوگل توضیح داد که در آینده نزدیک مرورگر اینترنتی کروم از سیستم اطلاع‌رسانی در سیستم عامل ویندوز هم پشتیبانی می‌کند. حدود دو سال قبل مرکز نرم‌افزاری توسعه‌دهنده کروم برای نخستین بار اعلام کردند سیستم اطلاع‌رسانی «ویندوز ۱۰ اکشن سنتر» بخشی از به‌روزرسانی جدید گوگل محسوب می‌شود.

منبع: همکاران سیستم




پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *