Search
۱۴۰۳-۰۱-۰۹
  • :
  • :

رمز وای‌فای‌تان را فراموش کنید!

رمز وای‌فای‌تان را فراموش کنید!

دنیای مدرن با تمام امکانات تکنولوژیکی که به همراه آورده است، گاهی اوقات در زمینه‌های پیش پا افتاده کم می‌آورد. قطعا برای همه شما اتفاق افتاده است که به خانه دوستتان بروید و بیش از نیم ساعت مشغول کلنجار رفتن برای وارد کردن رمز صحیح وای فای شوید. ظاهرا اپل برای حل این مسئله پیشتاز شده و راهی پیدا کرده است.

طبق گزارش ۹TO5 Mac، در نسخه جدید سیستم عامل IOS 11، قابلیت به اشتراک گذاری وای فای وجود دارد و به محض درخواست کاربر جدید برای اتصال به وای فای، برای کاربر آی‌اواس پیغام ارسال می‌شود تا وی اجازه برقراری اتصال را بدهد. بعد از تایید درخواست به اشتراگ‌گذاری، گوشی فرد به صورت اتوماتیک به سرویس وای فای متصل خواهد شد و دیگر نیازی به وارد کردن دستی رمز ورود نخواهد بود.

آخرین نسخه سیستم عامل آی‌او اس قابلیت‌های فراوان دیگری نیز دارد. طبق شایعات و اخبار درز پیدا کرده، تعدادی از قابلیت‌های جدید این نسخه، ویژگی گسترش NFC و حذف برنامه‌ها بدون از دست دادن اطلاعات آنها خواهد بود. فعلا برای انتشار این نسخه از آی‌او‌اس هیچ تاریخ دقیقی مشخص نشده است ولی احتمالا تا پاییز امسال شاهد عرضه آن برای آی‌پادها و آیپد‌ها خواهیم بود.

منبع: آی تی ایران




پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *