Search
۱۴۰۳-۰۲-۲۷
  • :
  • :

نسخه جدید ویندوز ۱۰ برای به‌روزرسانی ۳۵ درصد سبک‌تر شد

نسخه جدید ویندوز ۱۰ برای به‌روزرسانی ۳۵ درصد سبک‌تر شد

مایکروسافت به انتقادات فراوان در مورد مشکلات مرتبط با به‌روزرسانی ویندوز ۱۰ اشاره کرد و توضیح داد این مشکلات از طریق ابزار جدید Unified Update Platform که با نام UUP هم شناخته می‌شود، برطرف خواهد شد.

به گزارش وبسایت theinquirer، به‌روزرسانی ویندوز ۱۰ یک فرایند مشکل‌ساز برای کاربران محسوب می‌شود. ولی مایکروسافت ادعا کرد سیستم UUP حجم فایل مربوطه برای دانلود و به‌روزرسانی را کاهش می‌دهد و فرآیند نصب نسخه جدید را اسان‌تر می‌کند.

سیستم UUP به مایکروسافت امکان می‌دهد تا به‌روزرسانی‌ها را در قالب بسته‌های مختلف مخصوص بارگذاری عرضه کند. با این توضیح کاربران می‌توانند فقط بخش‌هایی از ویندوز را که می‌خواهند به‌روز شود، در اختیار بگیرند تا حجم فایل مربوطه سبک‌تر شود.

«بیل کاراگونیس» مدیر برنامه‌نویسی طرح Windows Insider مایکروسافت در یک مطلب وبلاگی گفت: «یکی از بزرگترین مزایا و کاربردهای UUP برای کاربران این است که حجم فایل مربوطبه برای دانلود کرد کاهش می‌یابد».

در ادامه این مطلب گفته شد: «ما فناوری‌های مختلف را در سیستم‌های ساخت و انتشار خود مورد آزمایش قرار می‌دهیم تا امکان دانلود کردن بخش‌های مختلف نسخه به‌روز شده ویندوز را فراهم کنید و کاربران بتوانند دستگاه‌های موبایلی و رایانه‌های شخصی خود را راحت‌تر به روز کنند».

با این سیستم جدید کاربران می‌توانند فایل‌های بزرگ و حجیم را ۳۵ درصد سبک‌تر در اختیار بگیرند و آسان‌تر دانلود کنند.

منبع: همکاران سیستم




پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *