Search
۱۴۰۳-۰۲-۱۱
  • :
  • :

مدیرعامل HPE این شرکت را ترک نمی‌کند

مدیرعامل HPE این شرکت را ترک نمی‌کند

مِگ ویتمن، مدیرعامل مرکز خدمات سازمانی HP با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که همچنان در این پست باقی می‌ماند و به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهد.

به گزارش وب‌سایت itp، این خبر پس از آن منتشر شد که در روزهای اخیر شایعه شده بود او قرار است HP را ترک کند تا به شرکت Uber بپیوندد. مرکز توسعه خدمات سازمانی HP که با نام HPE شناخته می‌شود با اعلام تصمیم خود در این زمینه توضیح داد که هدایت شرکت به دست خانم ویتمن که تحول عظیمی در سیلیکون ولی ایجاد کرده است خواهد بود تا HP با سابقه طولانی خود در زمینه تولید محصولات مختلف از یک شرکت بدهکار به یک شرکت متمرکز و مبتکر با موتور نوآورانه تبدیل شود.

یکی از شرکای نزدیک به فعالیت‌های داخلی HP در این خصوص توضیح داد که تصمیم خانم ویتمن برای باقی ماندن در این شرکت یکی از بزرگترین اتفاقات برای HPE و شرکای آن محسوب می‌شود.

این شریک HP گفت:‌ «به خاطر می‌آورم زمانی که خانم مِگ وارد این شرکت شد تا چه اندازه مشکلات ارتباطی و کاری وجود داشت. او از نخستین روزهای فعالیت خود با قدرت تمام وارد شد تا کانال‌های مشکل‌دار را برطرف کند. این اتفاق باعث شد رویکرد داخلی شرکت عوض شود و او این مسیر را دنبال کند. شرکت HPE هم‌اکنون با پشتیبانی خانم مِگ به خوبی جلو می‌رود.»

او بر این مسئله تاکید کرد که اگر مدیرعامل شرکت HPE تغییر کند، تمامی همکاری‌های او با صنعت مختلف می‌شود و این شرکت به همراه شرکای خود با مشکل مواجه می‌شود.

منبع: همکاران سیستم




پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *