Search
۱۴۰۳-۰۲-۱۱
  • :
  • :

خرید ۶۵۰ میلیون دلاری اچ‌پی در زمینه خدمات ابری

خرید ۶۵۰ میلیون دلاری اچ‌پی در زمینه خدمات ابری

مرکز توسعه خدمات سازمانی اچ‌پی موسوم به Hewlett Packard Enterprise در نظر دارد شرکت SimpliVity را با پرداخت ۶۵۰ میلیون دلار پول نقد خریداری کند و از این طریق بتواند در عرصه خدمات پردازش ابری چندگانه گام‌های بلندتری بردارد.

به گزارش وب‌سایت Zdnet، شرکت SimpliVity قرار است برای HPE زیرساخت‌های تعریف شده بر مبنای نرم‌افزار را به صورت گسترده‌تر ارایه دهد و محصولات آن را به خدمات اتوماسیون، نرم‌افزار و ابزارهای سیستمی ارایه کند.

«مِگ ویتمن» مدیرعامل شرکت HPE با انتشار بیانیه‌ای توضیح داد که خرید جدید با هدف توسعه خدمات چندگانه IT انجام می‌شود و بر اساس آن زیرساخت‌های پیش‌فرض مبتنی بر فضای پردازش ابری ارتقا می‌یابند.

شرکت SimpliVity که دفتر مرکزی آن در شهر وستبورگ ماساچوست واقع شده است، با مرکز توسعه خدمات همگرا، مرکز توسعه خدمات ذخیره‌سازی اطلاعات ۳PAR و مرکز توسعه ابزارهای مدیریتی پردازش ابری HPE ادغام می‌شود.

به گفته دو شرکت مذکور، HPE تصمیم دارد سیستم‌های همگرای HC ۳۸۰ و HC ۲۵۰ را در اختیار سازمان‌ها بگذارد و از سیستم‌های SimpliVity بدون هرگونه تغییر پشتیبانی کند.

شرکت HPE اعلام کرد که همچنین در نظر دارد نرم‌افزار Omni Stack شرکت SimpliVity را روی سرورهای ProLinat DL۳۸۰ خود ارایه دهد. با این تفاسیر در نیمه دوم سال ۲۰۱۷ میلادی این شرکت سرورهای ProLinat را با خدمات SimpliVity یکی می‌کند.

منبع: همکاران سیستم




پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *