Search
۱۴۰۳-۰۱-۳۱
  • :
  • :

فروش قریب‌الوقوع توییتر به گوگل یا سلزفورس

فروش قریب‌الوقوع توییتر به گوگل یا سلزفورس

سهام توییتر به دنبال این خبر ۲۰ درصد جهش کرد
در نخستین ساعات روز جمعه گزارش CNBC در مورد احتمال خرید توییتر توسط گوگل یا سلزفورس سهام توییتر را ۲۰ درصد افزایش داد.

با این حال گوگل و سلزفورس تنها شرکتهایی نیستند که به شرکتی چشم دارند که جک دورسی به راه انداخته و این روزها هدایت آن را به عهده دارد .

به گزارش بلومبرگ گلدمن ساچه به توییتر برای صحبت با خریداران احتمالی کمک می‌کند هر چند توییتر هیچ گونه اظهارنظری تاکنون در این زمینه نکرده است. سلزفورس و گوگل هم تاکنون نظری درمورد این خبر نداده‌اند.

همچنین تک کرانچ گفته است که ورایزون نیز نیم نگاهی به توییتر دارد. ورایزون صاحب شرکت مادر تک کرانچ یعنی AOL است. این شرکت مخابراتی همچنین یاهو را اخیرا خریداری کرده است. اما یک منبع در داخل شرکت ورایزون گفته که هیچ مذاکره‌ای بین این شرکت و توییتر صورت نگرفته است.

تک کرانچ همچنین گفته که مایکروسافت نیز در لیست خریداران توییتر قرار دارد. مایکروسافت هم هیچ اظهارنظری در این زمینه نکرده است.

گفته می‌شود احتمالا توییتر تا پایان سال به یکی از این شرکتها فروخته خواهد شد. هر چند نام گوگل همواره در این چند سال در بین خریداران احتمالی توییتر قرار داشته اما تمایل سلزفورس به خرید توییتر نیز بسیار تعجب برانگیز است.

والا افشار مدیراجرایی سلزفورس در اکانت توییتر خود سوالی را مطرح کرده با عنوان « چرا توییتر؟» که نشان دهنده علاقه‌مندی شدید سلزفورس به توییتر تعبیر شده است.

screen_shot_2016-09-23_at_11-43-28_pm

منبع: آی تی ایران




پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *