Search
۱۴۰۳-۰۲-۰۱
  • :
  • :

رشد قابل ملاحظه درآمدهای Salesforce از خدمات رایانش ابری

رشد قابل ملاحظه درآمدهای Salesforce از خدمات رایانش ابری

شرکت Salesforce از بزرگترین تولیدکنندگان نرم‌افزارهای سازمانی در جهان فصل سوم سال جاری میلادی را با نتایج مالی قابل قبول پشت‌سر گذاشت و موفق شد مجموع درآمدهای خود را افزایش دهد. با این وجود چشم‌انداز این شرکت برای فصل چهارم سال ۲۰۱۷ اندکی کمتر از این رشد خواهد بود.

به گزارش وب‌سایت Zdnet، این شرکت نرم‌افزاری گزارش داد که در سه ماهه سوم امسال موفق شد به ازای هر سهام خود در تالار بورس ۷ درصد سود به‌دست آورد تا در مجموع درآمد ۲.۶۸ میلیارد دلاری را از آن خود کند. این رقم نسبت به درآمد دوره زمانی مشابه از سال قبل رشد ۲۵ درصدی را نشان می‌دهد.
میزان درآمدهای غیرحسابرسی شده (non-GAAP) این شرکت نرم‌افزاری طی فصل سوم از سال جاری میلادی به‌ازای هر سهام ۳۹ سنت محاسبه شد.

وال استریت پیش‌بینی کرده بود که شرکت Salesforce در فصل سوم از سال ۲۰۱۷ میلادی در مجموع سود ۹۰۶.۳ میلیون دلاری را از آن خود کند. همچنین پیش‌بینی شده بود خدمات رایانش ابری این شرکت در این فصل به تنهایی سود ۷۳۸.۱ میلیون دلاری را به دست آورند.

شرکت Salesforce پیش‌بینی کرده است که در فصل پایانی از سال جاری میلادی مجموع درآمدهای آن بین ۲.۸ تا ۲.۸۱ میلیارد دلار محاسبه شود درآمد غیرحسابرسی شده آن به‌ازای هر سهام بین ۳۲ تا ۳۳ سنت باشد.

منبع: همکاران سیستم




پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *