Search
۱۴۰۳-۰۲-۲۱
  • :
  • :

سرمایه گذاری کره ای ها در آزمایشگاه سلامت الکترونیکی ایران

سرمایه گذاری کره ای ها در آزمایشگاه سلامت الکترونیکی ایران

در حاشیه نمایشگاه اینوتکس، پس از افتتاح مرکز بین المللی تحقیق و توسعه فناوری های پیشرفته، با حضور قائم مقام مدیرعامل انیستیتو تحقیقات و فناوری ETRI ، زمینه راه اندازی آزمایشگاه تخصصی سلامت الکترونیکی مبتنی بر فناوری اینترنت چیزها نیز فراهم شد.
شرکت سلامت الکترونیک برکت از زیر مجموعه های شرکت توسعه اعتماد مبین با توجه به مجوز اپراتوری سلامت الکترونیکی، با همکاری ETRI آزمایشگاه تخصصی سلامت الکترونیکی را مبتنی بر فناوری اینترنت چیزها (IOT) ایجاد می کند.
پیش از این با راه اندازی مرکز بین المللی تحقیق و توسعه فناوری های پیشرفته مخابراتی و اطلاعاتی و با امضای تفاهمنامه همکاری شرکت توسعه اعتماد مبین و انستیتو تحقیقات و فناوری کره جنوبی (ETRI) زمینه مساعدی در این خصوص به وجود آمده بود.
مرکز بین المللی تحقیق و توسعه فناوری های پیشرفته مخابراتی و اطلاعاتی در زمینه های فناوری های مخابراتی، فناوری های هوشمند، فناوری های اطلاعاتی و محاسباتی و سلامت الکترونیکی در ایران فعالیت خواهد کرد و فعالیت های این مرکز با سرمایه گذاری مشترک ایران و کره جنوبی انجام می پذیرد.
انستیتو تحقیقات و فناوری کشور کره جنوبی (ETRI) مجموعه ای پیشرفته درحوزه اطلاعات، مخابرات، الکترونیک و فناوری های همگراست. این انستیتو، دولتی بوده و در زمینه ICT دارای بالاترین رتبه و شعبه های زیادی در دنیاست. این انستیتو که دارای ۲۰۰۰ پژوهشگر و ۶ آزمایشگاه تخصصی است، در سال ۱۹۷۶ در کره جنوبی تاسیس شده است.
همچنین در حاشیه پنجمین دوره نمایشگاه بین المللی فناوری و نوآوری، چندین توافقنامه فیمابین شرکت های کره ای، بلاروس، روسی و یونانی با شرکت سلامت الکترونیک برکت برای توسعه خدمات سلامت الکترونیکی در شرق آسیا و شرق آفریقا به امضا رسید.

منبع: فناوران




پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *