Search
۱۴۰۳-۰۲-۱۹
  • :
  • :

بازخوانی تمام شایعات درباره آیفون ۷

بازخوانی تمام شایعات درباره آیفون ۷

اپل گوشی آیفون ۷ را به رسم همیشگی خود هر سال اواخر تابستان رونمایی می کند و همچون گذشته، بازار شایعات درباره این گوشی داغ است. هم اکنون حدود سه ماه تا معرفی و عرضه آیفون زمان باقی است.
به نظر می رسد مثل یکی دو سال گذشته اپل دو مدل آیفون ۷ و آیفون ۷ Plus را معرفی کند.
همچون سال های گذشته اپل باز در نسخه ای از گوشی هایش که با شماره تک می آید غیر از فناوری های جدید، در طراحی تغییراتی ایجاد خواهد کرد، بنابراین با گوشی جدیدی روبه رو خواهیم بود.
از تغییراتی که در این آیفون قرار است صورت گیرد می توان به حذف جک صوتی ۳/۵ میلی متری و کاهش ضخامت اشاره کرد.

  • طراحی
    براساس شایعاتی که درباره آیفون های جدید اپل منتشر شده، طراحی تفاوت چندانی با آیفون ۶s ندارد، اما ضخامت گوشی باریک تر شده و همچنان بدنه از جنس شیشه تشکیل شده است.
    همچنین جک صوتی ۳/۵ میلی متری از آن حذف شده است. از سوی دیگر گفته می شود که خط های آنتن از بخش پشتی گوشی حذف می شود اما انتظار می رود خطوط آنتن در بالا، پایین و کناره های گوشی باقی بماند و تنها خطوط سفید آنتن در پشت دستگاه حذف
    شود.
  • دوربین
    در حالی که استفاده از دوربین دوگانه، کم کم در بین پرچمداران کمپانی های مختلف رواج پیدا می کند، شایعاتی پیرامون مجهز شدن آیفون ۷ به دوربین دوگانه نیز به گوش می رسد.
    البته برخی شایعات حاکی از آن است که تنها آیفون ۷ پلاس از دوربین دوگانه بهره خواهد برد، اما براساس شایعات دیگر، گفته می شود اپل از دوربین دوگانه روی هر دو مدل استفاده خواهد کرد. همچنین شنیده ها حکایت از آن دارند که دوربین گوشی های جدید با پیشرفت زیادی همراه خواهند شد.
  • بلندگو
    شایعات جدیدی منتشر شده مبنی بر اینکه آیفون های جدید به بلندگوی چهارگانه مجهز خواهند شد، اما احتمال استفاده از اسپیکر چهارگانه در آیفون ۷ بعید به نظر می رسد چرا که بدنه آیفون ها آنقدر بزرگ نیست که گنجایش اسپیکر چهارگانه را داشته باشد.
    همچنین شایعات حاکی از آن است که گوشی های جدید اپل از اسمارت کانکتور برخوردار خواهد شد.
  • خروجی لایتنینگ
    احتمالا اپل برای کاهش ضخامت آیفون ۷ جک صوتی را حذف کند. برخی شایعات حکایت از اضافه شدن پورت همه کاره لایتنینگ دارد. این خروجی می تواند برای شنیدن موسیقی و شارژ کردن دستگاه کاربرد داشته باشد. برای این منظور باید هدفون های آیفون جدید از کانکتور لایتنینگ پشتیبانی کنند.
  • شارژ بی سیم
    یکی از شایعاتی که زیاد در مورد آیفون ۷ اپل شنیده می شود استفاده از فناوری شارژ بی سیم است که به بهره گیری از پورت لایتنینگ استناد می کند. ممکن است این فناوری در آیفون امسال یا آیفون سال آینده ارایه شود.
    با همه شایعات و اخباری که درباره آیفون ۷ منتشر شده، اما هنوز رسما مشخص نیست که این گوشی با چه ویژگی هایی عرضه خواهد شد، البته حدس زدن درباره آیفون های جدید مثل گذشته و زمان حیات استیوجابز سخت نیست. با این حال باید منتظر ماند و دید که اپل امسال چه در آستین دارد.
    اما شایعات بسیاری هم درباره آیفون سال ۲۰۱۷ منتشر شده است.
    از آنجا که امسال آیفون با شماره ۷ عرضه می شود، اصولا سال آینده آیفون باید با شماره ۷s راهی بازار شود، اما شایعات حاکی از آن است که به مناسبت ۱۰ سالگی آیفون، شرکت اپل قصد دارند آیفونی جدید با طراحی تازه و نمایشگر OLED را روانه بازار کنند، بنابراین عددی که برای آیفون سال آینده در نظر گرفته می شود، احتمالا ۸ خواهد بود.

منبع: فناوران




پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *