Search
۱۴۰۳-۰۲-۰۶
  • :
  • :

دستیار وزیر ارتباطات در امور حقوق شهروندی منصوب شد

دستیار وزیر ارتباطات در امور حقوق شهروندی منصوب شد

وزیر ارتباطات در حکمی دستیار خود در امور حقوق شهروندی را منصوب کرد.

به گزارش نشریه مدیران فناوری اطلاعات به نقل از خبرگزاری مهر، محمدجواد آذری جهرمی در حکمی رضا اکبری نوری را به عنوان دستیار وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در امور حقوق شهروندی منصوب کرد. وی عضو شورای حقوق شهروندی نهاد ریاست جمهوری بوده است.

این حکم انتصاب در راستای اجرای بند ۳ اولویت های عمومی مندرج در پیوست حکم وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که توسط رئیس جمهوری ابلاغ شده، اعلام شده است.

وزیر ارتباطات در حکم انتصاب دستیار خود در امور حقوق شهروندی با اشاره به ملاک قرار دادن منشور حقوق شهروندی در این وزارتخانه و دستگاههای تابعه، بر ضرورت پیگیری و بهره گیری از نقطه نظرات و پیشنهادات در ارتقاء جایگاه حقوق شهروندی در خانواده ارتباطات کشور تأکید کرد.

در بخشی از این حکم آمده است :

«جناب آقای دکتر رضا اکبری نوری

در راستای سیاست های دولت تدبیر و امید مبنی بر تحقق منشور حقوق شهروندی ابلاغی از سوی ریاست محترم جمهور و حقوق اساسی ملت ایران و نظربه شایستگی ، خدمات مفید و تجارب ارزشمندتان جناب عالی را به عنوان دستیار وزیر در امور حقوق شهروندی منصوب می کنم. بدون تردید اجرای منشور و تصویب نامه حقوق شهروندی به عنوان یکی از افتخارات بزرگ دولت تدبیر و امید موجبات ارتقای جایگاه نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین المللی و رضایت مندی مردم در عرصه داخلی را فراهم خواهد آورد.

امید است با استعانت از قادر متعال ضمن ملاک قرار دادن منشور حقوق شهروندی در وزارتخانه و دستگاه های تابعه به ویژه در حوزه های مرتبط با حقوق شهروندی برای تحقق اهداف عالیه دولت دوازدهم تلاش کرده و با پیگیری های مجدانه و بهره گیری از نقطه نظرات و پیشنهادات زمینه تقویت و ارتقا جایگاه امور یاد شده را در خانواده بزرگ ارتباطات فراهم کنید.»

رضا اکبری نوری متولد ۱۳۵۳ دارای مدرک دکترای علوم سیاسی است. عضویت در هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی تهران جنوب، مدیرکل تعالی و توسعه سازمانی دانشگاه آزاد اسلامی، قائم مقام معاونت برنامه ریزی دانشگاه آزاد اسلامی، عضو شورای حقوق شهروندی نهاد ریاست جمهوری، مشاور معاون حقوقی و دستیار ویژه رئیس جمهور در حقوق شهروندی، عضو کمیسیون چشم انداز و امور نخبگان دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام در کارنامه فعالیت وی دیده می شود.

منبع: خبرگزاری مهر




پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *