Search
۱۴۰۳-۰۲-۳۰
  • :
  • :

خریدار یاهو مشخص شد

خریدار یاهو مشخص شد

خبرگزاری بلومبرگ در آخرین گزارش خود گفت شرکت مخابراتی Verizon ادعا می‌کند فقط چند قدم تا خرید شرکت یاهو فاصله دارد.

به گزارش وبسایت ZDnet، البته همان طور که از قبل پیش‌بینی می‌شد هیچ یک از دو شرکت مذکور بیانیه‌ای در این زمینه منتشر نکردند. ولی بلومبرگ اعلام کرد قرارداد رسمی واگذاری یاهو به شرکت Verizon طی چند روز آتی اعلام می‌شود. در ژوئن امسال شرکت Verizon اعلام کرده بود وارد دور دوم مذاکرات برای خرید این شرکت اینترنتی شده است و پیشنهاد داده است که با پرداخت ۳ میلیارد دلار هسته مرکزی فعالیت‌های یاهو را از آن خود کند.

در حالی که میزان درآمدهای یاهو همچنان سیر نزولی را دنبال می‌کند، ماجرای فروش آن و شایعات مربوطه همچنان منتشر می‌شود. این شرکت نخستین بار پنج ماه قبل خبر واگذاری را به صورت رسمی منتشر کرد.

شرکت یاهو فصل گذشته اعلام کرد ۱۵ درصد از کارمندان خود را اخراج می‌کند تا بتواند ظرف دو سال آینده به سوددهی برسد.

یاهو هفته گذشته در آخرین گزارش مالی خود توضیح داد یکی از شرکت‌های زیرمجموعه خود موسوم به Tumblr حدود ۴۸۲ میلیون دلار می‌ارزد. این شرکت شبکه اجتماعی Tumblr را در سال ۲۰۱۳ میلادی به قیمت ۱.۱ میلیارد دلار خرید، ولی ارزش مالی آن حدود دوسوم سقوط کرد.

«ماریسا مایِر» مدیرعامل یاهو هفته گذشته در مورد احتمال واگذاری شرکتش صحبت‌هایی را به میان آورد و توضیح داد سرمایه‌گذاران یاهو همچنان در حال ارزیابی این مسئله هستند.

منبع: همکاران سیستم




پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *