Search
۱۴۰۳-۰۲-۰۸
  • :
  • :

اولویت بودجه‌ی فناوری اطلاعات سازمان‌ها در سال ۲۰۱۸

اولویت بودجه‌ی فناوری اطلاعات سازمان‌ها در سال ۲۰۱۸

مرکز تحقیقاتی Tech Pro Research در ماه‌های ژوئن و آگوست ۲۰۱۷ مطالعه‌ای را روی کارشناسان فناوری اطلاعات انجام داد تا براساس آن میزان بودجه‌ی سازمان آن‌ها در حوزه‌ی فناوری اطلاعات در سال ۲۰۱۸ میلادی مشخص شود. در این پژوهش میزان تفاوت بودجه‌ی سال آتی سازمان‌ها نسبت به سال گذشته نیز مدنظر قرار گرفته بود تا براساس آن مشخص شود سازمان‌ها ترجیح می‌دهند در آینده بیش‌تر در چه بخش‌هایی سرمایه‌گذاری کنند.

به گزارش وب‌سایت Techproresearch، براساس نتایج این پژوهش، بیش‌تر سازمان‌ها تمایل دارند در سال آینده بودجه‌ی خود را نسبت به سال ۲۰۱۷ افزایش دهند. به عبارت دقیق‌تر، ۶۳ درصد سازمان‌هایی که در این پژوهش بررسی شدند، اعلام کردند که بودجه‌ی آن‌ها در سال ۲۰۱۸ میلادی نسبت به گذشته بیش‌تر خواهد شد.

افزون‌ براین، ۵۳ درصد کارشناسان اعلام کردند که ارتقاء سطح امنیت، مهم‌ترین اولویت در بودجه‌ی فناوری ‌اطلاعات آن‌ها در سال ۲۰۱۸ است. ۴۷ درصد از کارشناسان فناوری اطلاعات بر این باورند که سازمان آن‌ها برای افزایش امنیت، خرید تجهیزات سخت‌افزاری را اولویت می‌داند و ۴۳ درصد هم خدمات رایانش ابری را اولویت سازمان خود می‌دانند.

منبع: همکاران سیستم




پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *