Search
۱۴۰۳-۰۱-۲۸
  • :
  • :

اهمیت نقش فناوری اطلاعات در ایجاد اشتغال

اهمیت نقش فناوری اطلاعات در ایجاد اشتغال

نامزد دوازدهمین دوره ریاست جمهوری بر اهمیت نقش فناوری اطلاعات در ایجاد اشتغال تاکید کرد و گفت: برای سرمایه گذاری پایدار، به فناوری نیاز داریم.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، حسن روحانی رییس جمهور دولت یازدهم و نامزد دوازدهمین دوره ریاست جمهوری عصر امروز در برنامه رادیویی «بی واسطه با ایران» درباره برنامه های خود با مردم سخن گفت.

وی به اهمیت اشتغال در دولت دوازدهم اشاره کرد و افزود: دومین مسیله در ایجاد اشتغال، فناوری است.

روحانی سرمایه گذاری پایدار را برای ایجاد اشتغال مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: برای سرمایه گذاری پایدار به فناوری نیازداریم.

نامزد دوازدهمین دوره ریاست جمهوری بابیان این که در دولت یازدهم مجوز ۳ هزار شرکت دانش بنیان صادر و از بسیاری از آنها حمایت شده است، افزود: برای این که مردم بدانند نقش این شرکتها چقدر حایز اهمیت است باید بگویم درآمد این شرکتها در سال گذشته ۳۰ هزار میلیارد تومان بوده است و این بدان معنا است که با شرکتهای دانش بنیان و فناوری می توانیم اشتغال ایجاد کنیم.

رییس جمهور دولت یازدهم تاکید کرد : آنهایی که با اینترنت و شبکه های اجتماعی میانه خوبی ندارند بدانند در سال گذشته ۱۰۰ هزار شغل از طریق فناوری اطلاعات، ایجاد شد.برخی روستاییان از طریق شبکه های اجتماعی توانستند گردشکران خارجی رابرای روستای خود جذب کنند.برخی روستاییان با اینترنت صنایع دستی خود را صادر می کنند و می فروشند و ۲۷ هزار روستا دراین دولت به اینترنت تجهیز شدند

روحانی شرط اشتغال را فناوری و مدیریت خواند و گفت: باید سعی کنیم شرایطی را فراهم کنیم که مردم قدرت خرید داشته باشند و بازار صادرات برای خودمان در دنیا اخذ کنیم که بدین منظور نیازمند تعامل با دنیا هستیم.

منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات




پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *