Search
۱۴۰۳-۰۲-۳۰
  • :
  • :

یادگیری ماشینی مدیریت سازمانی را متحول می‌کند

یادگیری ماشینی مدیریت سازمانی را متحول می‌کند

بر اساس گزارش سالانه منتشر شده از سوی مرکز ThoughtWorks در زمینه فناوری‌های نوظهور مشخص شد رابط‌های کاربری نرم‌افزاری (API)، معماری‌های بدون سرور، و خدمات پردازش ابری امسال سیستم‌های مدیریت IT را تغییر می‌دهند.

به گزارش وب‌سایت zdnet، این گزارش انواع مختلف تکنیک‌ها، زبان‌ها، چارچوب‌های کاری، ابزارها، و پلتفرم‌ها را مورد پوشش قرار داد. «مایک ماسون» مدیر فناوری‌های جهانی ThoughtWorks در این خصوص گفت: «سیستم های یادگیری ماشینی هم‌اکنون اثر قابل ملاحظه‌ای را بر سایت‌های سازمانی برجا می‌گذارند. او گفت: «یادگیری ماشینی در حال گسترش است، زیرا نیروهای سازمانی مختلف را با یکدیگر پیوند می‌دهد».

یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های سیستم‌های یادگیری ماشینی این است که می‌تواند کلان داده‌ها که سازمان‌ها طی چند سال اخیر ذخیره کرده‌اند را پردازش کند. از آنجایی که کلان داده‌ها ارزش فراوان دارند و مورد استفاده قرار نمی‌گیرند، می‌توان از آنها بهره فراوان برد.

البته ماسون بر این باور است که یادگیری ماشینی در آینده نزدیک نمی‌تواند تاثیر قابل ملاحظه‌ای را بر فرآیند کاری توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری برجا بگذارد. او گفت: «هم‌اکنون تلاش‌های فراوان مبتنی بر زبان‌های مختلف صورت گرفته است و توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری بر سیستم‌های یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی تمرکز کرده‌اند تا بتوانند از این فرآیند بهره ببرند. استفاده عملی از تکنیک‌های مذکور این است که بتوانند در کنار یکدیگر قرار بگیرند».

منبع: همکاران سیستم




پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *