Search
۱۴۰۳-۰۱-۳۰
  • :
  • :

گلکسی ایکس با نمایشگر تاشو در بخش پشتیبانی سایت سامسونگ فاش شد

گلکسی ایکس با نمایشگر تاشو در بخش پشتیبانی سایت سامسونگ فاش شد

گوشی تاشوی گلکسی ایکس با شماره مدل SM-G888N0 در بخش پشتیبانی وب‌سایت سامسونگ فاش شده است که شایعه‌پردازی درباره‌ی این مدل را افزایش می‌دهد.

شایعات متعددی مبنی بر عرضه‌ی یک گوشی تاشو با نام گلکسی ایکس (Galaxy X) توسط سامسونگ (Samsung) وجود دارد. این‌طور که به‌ نظر می‌رسد، گوشی تاشوی گلکسی ایکس موفق شده است از Bluetooth SIG و آژانس ارتباطات رادیویی ملی کره جنوبی تأییدیه بگیرد. بااین‌حال به‌ ‏نظر می‌رسد فاصله چندانی با رونمایی و عرضه این مدل نداریم؛ زیرا گوشی جدید سامسونگ با شماره مدل SM-G888N0 در بخش پشتیبانی نسخه کُره‌ای وب‌سایت سازنده فاش شده است و احتمالاً این مدل، همان گوشی گلکسی ایکس خواهد بود.

آیا فاش شدن گوشی گلکسی ایکس در نسخه‌ی کره‌ای‌ زبان وب‌سایت سامسونگ، می‌تواند بدین معنی باشد که عرضه آزمایشی گوشی تاشوی کره‌ای‌ها در سرزمین مادری سامسونگ آغاز خواهد شد؟ با توجه به اینکه بر اساس گزارشی، گوشی گلکسی ایکس عرضه محدودی خواهد داشت و سامسونگ، تنها ۱۰۰ هزار واحد از آن‌ را تولید می‌کند؛ احتمالاً شایعه‌ی موجود مبنی بر عرضه محدود گوشی تاشوی سامسونگ در کره جنوبی صحت داشته باشد.

هنوز مشخص نیست گوشی گلکسی ایکس چه قابلیت‌هایی خواهد داشت و از نظر طراحی، چگونه به‌ نظر می‌رسد. آنچه در حال‌ حاضر در رابطه با گوشی تاشوی گلکسی ایکس فاش شده، تنها حدس و گمان است؛ اما با توجه به پتنت‌های به ثبت رسیده از محصولات سامسونگ، به‌ ‏نظر می‌رسد گلکسی ایکس به سمت داخل تا می‌شود. همچنین پیش‌تر در زومیت خواندید که سامسونگ ممکن است گوشی تاشوی جدیدش را با دو نمایشگر ارائه دهد که یکی از آن‌ها انعطاف‌پذیر است.

در رابطه با زمان رونمایی از گوشی تاشوی گلکسی ایکس اطلاعات چندانی وجود ندارد؛ اما ممکن است سامسونگ این مدل را در نمایشگاه CES 2018 در ماه ژانویه معرفی کند؛ همچنین ممکن است مراسم خبری جداگانه‌ای برگزار شود که در آن، گوشی تاشوی گلکسی ایکس سامسونگ به نمایش گذاشته خواهد شد.
ceb0c660-5a32-4a08-9d06-22e3b7489a9a
باید منتظر ماند و دید شرکت سامسونگ، چه برنامه‌‏ای برای گوشی تاشوی گلکسی ایکس دارد و استقبال کاربران از این گوشی چگونه است. بر اساس شایعات پیشین، سامسونگ در صورتی‌که بتواند نظر مساعد کاربران را با عرضه گلکسی ایکس جلب کند؛ آن‌ را به‌صورت گسترده‌‌تر به فروش خواهد رساند. در ابتدا انتظار می‌رفت گلکسی ایکس در نیمه دوم سال ۲۰۱۷ معرفی شود؛ اما این ادعا صحت ندارد. دی‌جی کو، رئیس بخش موبایل سامسونگ، پیش‌تر اعلام کرده بود که این شرکت گوشی تاشوی جدیدی توسعه می‌دهد؛ اما پیش از عرضه‌ی آن، باید برخی از مشکلات موجود در تولید آن برطرف شود.

سامسونگ تنها سازنده‌ای نیست که تلاش می‌‌کند گوشی تاشو ارائه دهد. دیگر سازندگان مطرح بازار گوشی‌ هوشمند از جمله هواوی، ال‌جی و اوپو نیز روی محصولات تاشوی جدیدی مشغول به کار هستند که احتمالاً سال آینده از راه می‌‏رسد. گوشی تاشوی هواوی به دو نمایشگر مجهز شده است و اگر طراحی این محصول به خواسته‌ی سازندگان آن نزدیک شود، احتمال دارد گوشی تاشوی هواوی سال آینده به بازار عرضه شود. همچنین اوپو روی نمایشگر انعطاف‌پذیری مشغول به کار است که روی قسمتی از گوشی‌ هوشمند جدید خود به کار می‌گیرد. ال‌جی دیسپلی نیز با همکاری اپل، تا پیش از سال ۲۰۲۰ نمایشگر اولد انعطاف‌پذیر تولید خواهد کرد.

منبع: زومیت




پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *