Search
۱۴۰۳-۰۲-۰۸
  • :
  • :

ویدیو جدید لورفته از آیفون ۸

ویدیو جدید لورفته از آیفون ۸

شایعات مرتبط با آیفون ۸ شرکت اپل اینبار با یک ویدیوی جنجالی همراه است. در این ویدیو که توسط وبسایت TigerMobiles منتشر شده، به‌نظر می‌رسد اپل بالاخره به درد دل طرفداران دلسوز آیفون گوش داده و تغییرات چشم‌گیری را در پرچمدار جدید خود یعنی آیفون ۸ به‌وجود آورده است. با این وجود هنوز هم نمی‌توان با اطمینان کامل از واقعی بودن این ویدیو و ضبط آن در کارخانه‌های تولید کننده آیفون در چین اطمینان داشت.

وبسایت TigerMobiles می‌گوید آیفونی که در ویدیو مشاهده می‌کنید توسط دستگاه‌های CNC تولید شده است. این تصاویر بر پایه فایل‌های طراحی لو رفته از آیفون ۸ از شرکت تولیدکننده چینی به‌دست آمده‌اند و سپس با استفاده از نرم‌افزارها و دستگاه‌های مخصوص، این ماکت بر اساس ساخته شده است.

لازم به‌ذکر است که احتمال می‌رود برخی از این ویژگی‌های آیفون ۸ قبل از رونمایی رسمی تغییر کند.

با اینکه بدنه پشتی ظاهر همیشگی خود را حفظ کرده، اما ظاهرا یکی از بزرگترین تغییرات آیفون جدید در بخش نمایشگر باشد. تمام بخش جلویی آیفون ۸ به صفحه نمایشگر ۵.۸ اینچی بدون حاشیه اختصاص داده شده است.

ساختار دوربین هم ظاهرا به حالت عمودی تغییر پیدا کرده است. وبسایت TigerMobile معتقد است که این تغییر ساختار دوربین احتمالا با به‌کارگیری تکنولوژی واقعیت افزوده ارتباط داشته باشد.

iphone-8-gif2
این وبسایت در ادامه می‌گوید: “شاید با استفاده از تکنولوژی واقعیت مجازی در آیفون ۸، هنگامی که دوربین گوشی خود را سمت یک نقاشی بگیرید، اطلاعات نقاش را دریافت کنید و یا وقتی به استادیوم می‌روید بتوانید محل دقیق صندلیتان را با استفاده از واقعیت افزوده و به‌کارگیری دوربین آیفون ۸ پیدا کنید.”

مطمئنا به‌کارگیری تکنولوژی واقعیت افزوده در آیفون می‌تواند بسیار لذت بخش باشد و البته در صورتی که الگوریتم تشخیص چهره نیز به آیفون جدید اضافه شود بسیار شگفت‌انگیزتر خواهد شد.
iphone-8-gif3
به هرحال تا زمانی که اپل آیفون ۸ را رسما معرفی نکند، نمی‌توانیم با اطمینان کامل از طراحی و به‌کارگیری واقعیت افزوده در این گوشی صحبت کنیم.

منبع: آی تی ایران




پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *