Search
۱۴۰۳-۰۲-۲۸
  • :
  • :

همکاری مایکروسافت و سیستم تشخیص هویت Token بری تقویت ویندوز ۱۰

همکاری مایکروسافت و سیستم تشخیص هویت Token بری تقویت ویندوز ۱۰

مایکروسافت از پروژه تولید فناوری‌های پوشیدنی خود عقب کشیده است. با این وجود همچنان با دیگر شرکت‌ها در این زمینه همکاری می‌کند تا بازار مذکور را از دست ندهد.به گزارش وب‌سایت Zdnet، آخرین شریک مایکروسافت در این حوزه شرکت Token است که دستگاه‌های بیومتریک Token برای تشخیص هویت کاربران را تولید می‌کند. شرکت Token از فناوری تشخیص هویت Windows Hello مایکروسافت استفاده می‌کند تا به دستگاه‌های پوشیدنی امکان دهد مبتنی بر سیستم مذکور به صورت خودکار به دستگاه‌هایی که ویندوز ۱۰ روی آن نصب شده است وارد شوند.

مایکروسافت روی وبلاگ رسمی خود اعلام کرد: «ما بسیار خرسندیم که همکاری‌های جدید را با شرکت Token آغاز کرده‌ایم تا سیستم Windows Hello به صورت تخصصی‌تر و بهتر عمل کند. سیستم تشخیص هویت بیومتریک Token با طراحی ساده خود نحوه تشخیص و پشتیبانی از هویت شما را تغییر می‌دهد و فرآیند تعیین هویت افراد در تمام ورودها به حساب کاربری در طول روز مبتنی بر سیستم عامل ویندوز ۱۰ عوض می‌کند».

سیستم Token از حسگر اثر انگشت در دستگاه‌های مربوطه استفاده می‌کند و تا زمانی که این دستگاه اثر انگشت فرد را تشخیص می‌دهد امکان ورود آن به حساب کاربری وجود دارد و به محض آنکه اثر انگشت را تشخیص ندهد، Token ورود آن را قفل می‌کند.

سیستم Windows Hello می‌تواند از چهره یا اثر انگشت برای تشخیص کاربران استفاده کند و آن را جایگزین رمز عبور کند.

منبع: همکاران سیستم




پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *