Search
۱۴۰۳-۰۲-۰۷
  • :
  • :

هماهنگی با برگزارکننده رویداد جهانی موبایل/حضور ایران بلامانع است

هماهنگی با برگزارکننده رویداد جهانی موبایل/حضور ایران بلامانع است

درپی انتشار برخی اخبار مبنی بر منع حضور شهروندان ایرانی در رویداد جهانی موبایل بارسلون به بهانه تحریم، مدیرکل امور بین الملل وزارت ارتباطات از هماهنگی برای رفع این مشکل خبر داد.

به گزارش وزارت ارتباطات، حسین ملک با تاکید بر هماهنگی های انجام شده با برگزار کننده نمایشگاه جهانی موبایل بارسلون ۲۰۱۸، گفت: هیچ منعی برای حضور شهروندان ایرانی، در این نمایشگاه وجود ندارد.

مدیرکل امور بین الملل و مطالعات راهبردی وزارت ارتباطات گفت: پیرو ابراز نگرانی از اخبار منتشر شده در مورد اعمال محدودیت از سوی برگزار کنندگان نمایشگاه جهانی موبایل بارسلونا، برای شرکت ایرانیان در آن نمایشگاه، با برگزار کننده کنفرانس هماهنگی شده است و در نتیجه اکنون هیچ منعی برای حضور شهروندان ایرانی، در نمایشگاه ۲۰۱۸، که دارای روادید شنگن باشند، وجود ندارد.

وی، اظهار کرد: مجری نمایشگاه جهانی موبایل بارسلونا اعلام کرده است که در سال جاری، امکان ارسال دعوت نامه برای صدور ویزا وجود ندارد، اما اگر شهروندان ایرانی ویزای شنگن یا ورود به اسپانیا را داشته باشند و یا بتوانند به هر طریق دریافت کنند، می توانند در نمایشگاه ثبت نام کرده و از آن استفاده کنند.

پیش از این نیز برخی اخبار غیررسمی از ممانعت حضور اپراتورها و شرکتهای ایرانی در این رویداد جهانی به بهانه تحریم خبر دادند که وزیر ارتباطات آن را تکذیب کرد.

منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات




پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *