Search
۱۴۰۳-۰۲-۲۶
  • :
  • :

هاب چند کاره برای مک‌بوک‌پرو ۲۰۱۶

هاب چند کاره برای مک‌بوک‌پرو ۲۰۱۶

زمانی که مک‌پرو ۲۰۱۶ معرفی شد باریک‌تر شدن آن شگفتی بسیاری ایجاد کرد اما ماجرا آن بود که اپل برای رسیدن به این سطح از باریکی پورتهای مختلف آن را حذف کرده بود.

مک‌بوک‌پرو هم اکنون فقط ۴ پورت USB-C دارد و به همین دلیل اگه بخواهید وسایل مختلفی را به آن متصل کنید نیاز به رابط‌های مختلف دارید که کار بسیار پردردسری است. اما حالا شرکت HyperDrive از یک هاب تاندربولت ۳ به نام USB-C Hub HyperDrive رونمایی کرده که کار دارندگان مک‌بوک‌پرو را راحت می‌کند.

2dec72e62fc2b723de15e82f96562208_original_0

این هاب دارای یک شکاف SD Card، یک خروجی HDMI، دو پورت USB-A برای اتصال USB 3.0، یک پورت USB-C و یک شکاف میکروSD است. این هاب همچنین از سرعت انتقال دیتا تا ۴۵گیگابیت بر ثانیه پشتیبانی میکند و شما می‌توانید از تمام پورت‌های آن همزمان استفاده کنید.

این هاب در دو رنگ نقره‌ای و Space Gray عرضه می‌شود (درست مانند خود مک‌بوک‌پرو) و به محض آنکه آن را به پورت مک‌بوک پرو وصل میکنید با روشن شدن یک چراغ آبی رنگ به کاربر نشان می‌دهد که آماده استفاده است. این هاب که اندازه یک بسته آدامس است در مقایسه با هاب‌های مشابه در بازار بسیار کاربردی تر و در عین حال قابل حمل است.

8cfaa787d17ab265650a6d0da4994e41_original (1)

قیمت این محصول هنوز مشخص نشده است.

منبع: آی تی ایران




پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *