Search
۱۴۰۳-۰۲-۰۷
  • :
  • :

نرم افزار سوپر مارکت آنلاین راه اندازی شد

نرم افزار سوپر مارکت آنلاین راه اندازی شد

جمعی از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف با طراحی و ساخت نرم افزاری، اقدام به راه اندازی سوپرمارکت های آنلاین در پیام رسان تلگرام کردند.

به گزارش دانشگاه صنعتی شریف، کسری اقبالی دانشجوی مقطع کارشناسی دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی شریف درخصوص این طرح گفت: کلیت فعلی کار، یک نرم افزار است که در قالب chatbot در تلگرام اجرا می شود.

وی افزود: کاربران می توانند با وارد شدن به این سیستم، شهر و محله خود را انتخاب و از بین کالاهای سوپر مارکت هایی که در منوهای این نرم افزار وجود دارد، اجناس و مایحتاج خود را انتخاب کنند.

این دانشجو اظهار داشت: با این نرم افزار پس از ۲۰ تا ۳۰ دقیقه، پیک سوپر مارکت کالاهای خریداری شده توسط کاربر را برای وی ارسال کرده و هزینه را در محل دریافت می کند.

اقبالی خاطرنشان کرد: طرح ما از شهریورماه سال ۹۵ به همراه یکی از دانشجویان دانشگاه تهران شروع و سرانجام در اردیبهشت ماه ۹۶ این طرح به اجرا درآمد و اکنون در ۵ محله از شهر کرج به شکل محدود و آزمایشی در حال اجراست.

وی تاکید کرد: ایده سوپر مارکت های آنلاین، ایده جدیدی نیست، اما نکته جدید طرح ما استفاده از یک مسنجر و پیام رسان مانند تلگرام، برای اجرا کردن کدها بوده است.

این دانشجو گفت: استفاده از chatbot ها برای کسب و کارهای تخصصی، ایده نسبتا جدیدی است که حتی شرکت های بزرگ نیز به دنبال گسترش فعالیت های خود در این زمینه هستند.

منبع: خبرگزاری مهر




پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *