Search
۱۴۰۳-۰۲-۲۹
  • :
  • :

مکالمات بین الملل ایرانیان در سال جاری از میلیارد عبور کرد

مکالمات بین الملل ایرانیان در سال جاری از میلیارد عبور کرد

شرکت ارتباطات زیرساخت موفق شد از آغاز سال ۱۳۹۵ تاکنون یک میلیارد و دویست و هشتاد و سه میلیون دقیقه ارتباط بین الملل هموطنان را برقرار کند.

به گزارش نشریه مدیران فناوری اطلاعات به نقل از سیتنا، مهندس سهراب آغ بیات مدیر کل کنترل و هماهنگی مدیریت شبکه شرکت ارتباطات زیرساخت، افزود: برقراری این حجم مکالمه در سال جاری با تلاش بی وفقه مدیران و کارشناسان شرکت ارتباطات زیرساخت و از طریق درگاههای بین الملل شرکت ارتباطات زیرساخت با تمامی مقاصد بین المللی امکان پذیر شد.

وی تاکید کرد: این میزان مکالمات توسط تجهیزات مداری و voip شرکت ارتباطات زیرساخت برقرار شده است که سهم ترافیک صادره از ایران به مقاصد بین الملل ۷۷۵ میلیون دقیقه و میزان ترافیک وارده به ایران ۵۰۸ میلیون دقیقه است.

مهندس آغ بیات افزود: علاوه بر این متوسط شاخص کیفی ASR ترافیک صادره بین الملل در سال ۹۵، حدود ۲۴ درصد بوده است.

وی تاکید کرد: شرکت ارتباطات زیرساخت پیش بینی های فنی لازم را برای ایام پر ترافیک دارد و کارشناسان این شرکت در چنین ایامی در شیفت های ۲۴ ساعته در محل کار خود حضور دارند تا مکالمات هموطنان عزیز در بدون هیچ اختلالی و با کیفیت مطلوب برقرار کنند.

وی توضیح داد: یکی از این ایام نوروز ۱۳۹۵ بود که شرکت ارتباطات زیرساخت ۲۱ میلیون و ۴۵۵ هزار دقیقه ترافیک بین الملل هموطنان را بین ایران و دیگر کشور های جهان برقرار کرد، که از این حجم مکالمه ۱۱ میلیون و ۷۴۶ هزار دقیقه سهم ترافیک صادره و ۹ میلیون و ۷۰۸ هزار دقیقه سهم ترافیک وارده بین الملل به کشور بود و اوج ترافیک روزانه نیز روز اول فروردین بود که ۹ میلیون ۶۱۷ هزار دقیقه مکالمه مبادله شد.

منبع: سیتنا




پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *