Search
۱۴۰۳-۰۲-۱۷
  • :
  • :

مرکز خدمات ابری گوگل شرکت Anvato را خرید

مرکز خدمات ابری گوگل شرکت Anvato را خرید

گوگل شرکت Anvato که در زمینه توسعه پلتفرم نرم‌افزاری ویدیویی فعالیت می‌کند را خریداری کرد تا از این طریق بتواند در فضای پردازش ابری خود سرویس‌های ویدیویی را نیز ارایه دهد.

به گزارش وبسایت pcworld، پلتفرم Media Content شرکت Anvato توسط بسیاری از شرکت‌های بزرگ رسانه‌ای و سرگرمی از جمله NBCUniversal، Univision و Fox Sports مورد استفاده قرار می‌گیرد و در قالب یک سیستم مکمل برای خدمات پردازش ابری Google Cloud Platform به کار گرفته می‌شود تا به گفته «بلوادی سریکانت» مدیر تولید مرکز خدمات پردازش ابری گوگل، این شرکت بتواند در مقیاس گسترده سرویس‌های خود را در اختیار سازمان‌های مذکور بگذارد.

این شرکت که دفتر مرکزی آن در کالیفرنیا واقع شده است نرم‌افزاری را ارایه می‌دهد که خدمات خودکار رمزگذاری، ویرایش، انتشار و ایمن‌سازی محتوای ویدیویی روی پلتفرم‌های مختلف را در اختیار سازمان‌ها می گذارد.

سرویس Google Cloud Platform و گروه Anvato با یکدیگر همکاری می‌کنند تا بتوانند فناوری‌های پردازش ابری مشترک را ارایه دهند و از این طریق به کسب و کارها در صنعت رسانه و سرگرمی کمک کنند و به صورت گسترده از زیرساخت‌های ویدیویی با کیفیت بالا مبتنی بر فضای پردازش ابری استفاده ببرند. با این سرویس شرکت‌های مذکور می‌توانند خدمات پخش مستقیم تصاویر ویدیویی مبتنی بر دستگاه‌های الکترونیک مختلف از جمله گوشی‌های هوشمند، رایانه‌های لوحی و گیرنده‌های تلویزیونی را ارایه دهند.

منبع: همکاران سیستم




پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *