Search
۱۴۰۳-۰۱-۱۰
  • :
  • :

محبوب ترین گوشی؟ آیفون SE

محبوب ترین گوشی؟ آیفون SE

طبق نتایج آخرین نظرسنجی شاخص میزان رضایت مشتریان – American Customer Satisfaction Index- آیفون اس‌ایی(iPhone SE) که تقریبا یک سال پیش عرضه شده است، به عنوان محبوب‌ترین گوشی انتخاب شد. بعد از انجام رای گیری از بیش از ۳۶ هزار مشتری، آیفون اس‌ایی با دریافت مجموع امتیاز ۸۷ از ۱۰۰، در جدول محبوب ترین گوشی‌های هوشمند، رتبه اول را دریافت کرد و گوشی‌های گلکسی اس ‌۶ و آیفون ۷ پلاس نیز در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

گوشی‌های گلکسی اس ۶ اج و گلکسی اس ۷ نیز در رتبه‌های چهارم و پنجم قرار گرفتند و آیفون ۷ نیز با امتیاز ۸۳، در جایگاه نهم این جدول قرار گرفت.

اما با وجود رقبای بسیار قدرتمند دیگر، اول شدن آیفون اس‌ایی چندان عجیب نیست. این محصول درست برای آن دسته از مشتریانی تولید شده بود که می‌خواستند گوشی جدیدی تهیه کنند و همچنان نیز طراحی آیفون ۵ چهار اینچی را بیشتر از همه می‌پسندیدند.

اس‌ایی، عملکرد بالای آیفون را در غالب کوچک‌تر ارائه می‌دهد و بیشتر قابلیت‌های آیفون ۶ را نیز دارد. به علاوه قیمت ۳۹۹ دلاری این دستگاه، در مقایسه با آیفون هفت ۶۴۹ دلاری، این گوشی را بسیار مقرون به صرفه‌تر می‌کند.

اما این خبر چه معنایی در مورد آینده گوشی‌های هوشمند اپل دارد؟ این شرکت قطعا به این زودی از تولید گوشی های بزرگ و قدرتمند دست نخواهد کشید، آیفون ۸ که به زودی معرفی می‌شود و به روز رسانی‌های جدیدی نیز برای آیفون ۷ و ۷ پلاس در راه است. اما با در نظر گرفتن محبوبیت بالای آیفون اس‌ایی، امیدواریم اپل بازهم محصولات مشابهی در آینده نزدیک تولید کند.

منبع: آی تی ایران




پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *